Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lucky05 skriver: Prikken er grøn. Nedenunder står der ansøgning 56200. Ved siden af den grønne pri. Står der afvent svar 30. Juli.
Prikken er grøn. Nedenunder står der ansøgning 56200. Ved siden af den grønne pri. Står der afvent svar 30. Juli.
Og der står ikke ved dine hændelser at du er tilbudt en plads?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
esioul skriver: Og der står ikke ved dine hændelser at du er tilbudt en plads?
Nej ingen nye hændelser?
esioul skriver: Øv hvor træls. Hvis jeg var dig tror jeg at jeg ville søge i hjemmeplejen som afløser og få noget erhvervserfaring du kan skrive på ansøgningen og så søge sygeplejersken igen
Øv hvor træls.
Hvis jeg var dig tror jeg at jeg ville søge i hjemmeplejen som afløser og få noget erhvervserfaring du kan skrive på ansøgningen og så søge sygeplejersken igen
ja det tror jeg umiddelbart også er min plan lige pt.
Lucky05 skriver: Nej ingen nye hændelser?
Arrk det lyder underligt
Min prik blev grøn og der stod "optaget".
Tror siden er meget belastet, så skal vi ikke krydse for det ændrer sig snart og der står "optaget"
Lucky05 skriver: Prøv mit link: https://optagelsesportal.dk/ucl/da/Profile=%7B257F97E4-C59D-4A0F-AECB-E4FE4CFCA8A2%7D
Prøv mit link:
https://optagelsesportal.dk/ucl/da/Profile=%7B257F97E4-C59D-4A0F-AECB-E4FE4CFCA8A2%7D
esioul skriver: ohh nej det kan jeg godt forstå.
ohh nej det kan jeg godt forstå.
FrkZier skriver: ja det tror jeg umiddelbart også er min plan lige pt.
Jeg tror ihvertfald erhververfaringen vægter højt når man søger kvote 2.
Jeg håber det bedste for dig
esioul skriver: Jeg tror ihvertfald erhververfaringen vægter højt når man søger kvote 2. Jeg håber det bedste for dig
mange tak!
AnnaKJ skriver: YAY!!! Plads til september 2013 på bygningskonstruktøruddannelsen
YAY!!! Plads til september 2013 på bygningskonstruktøruddannelsen
SÅDAN!!!! hvor er det cool.
esioul skriver: Arrk det lyder underligt Min prik blev grøn og der stod "optaget". Tror siden er meget belastet, så skal vi ikke krydse for det ændrer sig snart og der står "optaget"
Håber jeg.. Har ikke modtaget nogen besked på borger.dk om afslag. Så jeg er snart ved at gå ud af mit gode skind..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128