Er du/er du ikke optaget ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2013

Karina84

Chel1992 skriver:

Er en af de uheldige der har fået afslag...

Så nu må jeg kæmpe..

Har fået afslag alle 6 steder jeg har søgt..

Veterinærsygeplejeske (pga manglende elev pladser), lærer, sygeplejeske, ergoterapeut, socialrådgiver, og pædagog 

SÅ nu ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal gøre af mig selv..

Kan se at du bor i Holstebro, og de var da fremme der hen den anden dag i tv midt/vest at læreruddannelsen i Nr. Nissum og i Skive (gik selv i Skive), ikke havde fået særlig mange ansøgere, så jeg kan ikke forstå at du ikke er kommet ind der? 
Har du været til samtale der? Ellers ville jeg i hvert fald prøve at ringe, evt. også til et par af de andre steder du har fået afslag. Om ik andet så for at høre hvad du kan gøre for opkvallificere dig til at søge ind igen næste år evt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2013

mpr

LilleChelle skriver:

hold da op  
HVordan kan det være? 

Ved lærer var det ikke nok med kvote 1 da det skulle være mindst 7 i gennemsnit. og de andre havde jeg også for lavt gennemsnit 

Anmeld

2. august 2013

mpr

Karina84 skriver:

Kan se at du bor i Holstebro, og de var da fremme der hen den anden dag i tv midt/vest at læreruddannelsen i Nr. Nissum og i Skive (gik selv i Skive), ikke havde fået særlig mange ansøgere, så jeg kan ikke forstå at du ikke er kommet ind der? 
Har du været til samtale der? Ellers ville jeg i hvert fald prøve at ringe, evt. også til et par af de andre steder du har fået afslag. Om ik andet så for at høre hvad du kan gøre for opkvallificere dig til at søge ind igen næste år evt.

Jaaah men lærer uddannelsen er bare ikke det jeg vil satse mit liv på det var noget jeg skulle ind på hvis intet andet kunne lade sig gøre, men der er skærpede regler så det skulle ikke være så nemt at komme ind hvis man ikke var helt sikker på at det var det man ville.. 

Anmeld

2. august 2013

LilleChelle

Chel1992 skriver:

Ved lærer var det ikke nok med kvote 1 da det skulle være mindst 7 i gennemsnit. og de andre havde jeg også for lavt gennemsnit 

Nej okay - hvad har du i gennemsnit da? 

Anmeld

2. august 2013

mpr

LilleChelle skriver:

Nej okay - hvad har du i gennemsnit da? 

med plus procenten har jeg kun 3,7 så det var lige præcis under gennemsnittet på en af uddannelserne.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.