Svært at holde hemmeligt.. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2013

Babydrøm

SjeBets skriver:

Her var det nemt nok, da to af dem har været uplanlagt, og den ene der var planlagt, kom i første hug.

Men har aldrig været superskruk, har været det lidt, men aldrig noget vanvittigt. men jeg vidste så slet ikke om jeg ville have børn før jeg stod og var gravid med den første, som sagt uplanlagt.

Men kan godt følge at noget man er så glad for har man lyst til at dele med hele verden. Her med den sidste fortalte vi det til sviger efter NF, og min mor vidste det så hele tiden fordi jeg ikke var sikker på hvad jeg ville da jeg fandt ud af det. Men der er mange som ikke ved det endnu. Ved ikke hvorfor jeg ikke har haft trang til at dele det. Måske fordi at der så mange år siden jeg fik den sidste, og det var med en anden mand, jeg ved det ikke

Ja så kan jeg godt se, at det så var lettere. 

Præcis, er fordi jeg er så glad for det, at jeg har lyst til at dele det med hele verden hihi :-D 

men ja din situation er jo en anden, troede heller ik jeg ville blive skruk, men skrukheden lever på bedste vis 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2013

pcoramt

AnnL skriver:

Ja hold da op hvordan! Hvordan gjorde I dog det?! Men dejligt du snakkede med et par veninder om det  

Hvordan kunne du holde din graviditet hemmelig til uge 13?! Må jeg få nogle fif?

Dejligt med tøj men ærgeligt det er nedsat nu.. Men det positive er at du fik der tøj du ønskede

Jeg satte faktisk nedtælling til i timer på min telefon synes det var super svært, men det lykkedes

Anmeld

30. juli 2013

Rødhætte

AnnL skriver:

Hej Ladies

Kæresten og jeg er lige startet på pb  

Jeg bobler jo nærmest af glæde og spænding over at vi nu er igang  Kæresten er mere afslappet, men er nok normalt som mand  

Jeg har ret så svært ved at holde pb og min skrukhed hemmeligt for  vores omgangskreds, familie, kollegaer mm.

Min familie har jo i lang tid (år) spurgt om det ik snart var vores tur mm. Hvilket er et irriterende pres og har jo ik følt os klar før nu, altid svaret, det kommer når det kommer, og været ret æv over at de spurgte så meget for ønsker jo det er en overraskelse, når det sker = nu, ja så vil vi selvfølgelig gerne holde det hemmeligt at vi er igang med pb og også i ja jeg ved ik hvor langt inde i graviditet. Men hvorfor er det så svært..? Det er allerede svært nu, hvordan p..... skal jeg så kunne holde en graviditet hemmelig?! 

Jeg shopper jo også babytøj og har jo lyst til at vise alt det nuttede søde jeg har købt :-D Især når kæresten bare ryster på hovedet af mig  Forstår ham også godt lidt, men kan jo ik lade være 

Grunden til at det er svært overfor min chef er at hun venter tvillinger, så er det ret svært at skjule min skrukhed når vi snakker om babyer og jeg spørger indtil hende fordi jeg jo synes det er rigtig spændende nu det forhåbentlig snart er vores tur

Hvordan holder I det hemmeligt? Alle gode råd søges  

Hov, det blev lidt langt, men mange tak for at du læste med 

Sjovt hvor forskelligt man kan have det omkring pb. Jeg synes der er lidt spænding ved at holde det hemmeligt. Og kan så kan jeg godt lide at det er en hemmelighed kun min mand og jeg har sammen (og så baby.dk)

Tror dog at det bliver svære at skjule en graviditet 2 gang..

Held og lykke med Pb..

Anmeld

31. juli 2013

Babydrøm

pcoramt skriver:

Jeg satte faktisk nedtælling til i timer på min telefon synes det var super svært, men det lykkedes

Smart men ved stadig ik hvordan jeg skal klare det.. Slet ik når det allerede er svært nu..

Anmeld

31. juli 2013

Babydrøm

Sjovt hvor forskelligt man kan have det omkring pb. Jeg synes der er lidt spænding ved at holde det hemmeligt. Og kan så kan jeg godt lide at det er en hemmelighed kun min mand og jeg har sammen (og så baby.dk)

Tror dog at det bliver svære at skjule en graviditet 2 gang..

Held og lykke med Pb..

Der er helt sikkert en masse spænding ved det, og ja det er da også skønt at have en hemmelighed sammen med min kæreste Men han er så afslappet omkring det, og jeg tænker jo nærmest ik på andet, måske derfor jeg synes det er sværere.. 

Mange tak og i lige måde

Anmeld

31. juli 2013

Rødhætte

AnnL skriver:

Der er helt sikkert en masse spænding ved det, og ja det er da også skønt at have en hemmelighed sammen med min kæreste Men han er så afslappet omkring det, og jeg tænker jo nærmest ik på andet, måske derfor jeg synes det er sværere.. 

Mange tak og i lige måde

Herhjemme er det fuldstændig det samme! Jeg tænker på det hver dag og det tror jeg næppe min mand gør. Første gang vi prøvet med vores søn snakket jeg om det hele tiden, og min mand blev rigtig træt af det.. Så denne gang prøver jeg helt at lade være med at snakke om det, og så bruger jeg baby.dk rigtig meget Men ville også ønske min mand var lige så 'ivrig' som mig - men tror desværre ikke det er sådan med de fleste mænd.

Held og lykke med pb - håbet snart vi står med de 2 streger

Anmeld

31. juli 2013

Babydrøm

Rødhætte skriver:

Herhjemme er det fuldstændig det samme! Jeg tænker på det hver dag og det tror jeg næppe min mand gør. Første gang vi prøvet med vores søn snakket jeg om det hele tiden, og min mand blev rigtig træt af det.. Så denne gang prøver jeg helt at lade være med at snakke om det, og så bruger jeg baby.dk rigtig meget Men ville også ønske min mand var lige så 'ivrig' som mig - men tror desværre ikke det er sådan med de fleste mænd.

Held og lykke med pb - håbet snart vi står med de 2 streger

Ville også ønske min mand var lige så ivrig som mig, eller tænkte lige så meget på det, men tror også at det er normalt at de ik gør det. Men nu du siger det, måske skal jeg også passe på at min mand ik bliver træt af min snak.. Så må jeg bruge baby.dk noget mere   Kan jo læse herinde at alle mine tanker jo er normalt at have som kvinde

Ved heller ik hvordan jeg skal lade være med at tænke på æl i forhold til hvornår vi burde hygge.. Hold op man tænker på mange ting..  

Ja vi  og håber at vi snart stå med de to streger  

Anmeld

31. juli 2013

Rødhætte

AnnL skriver:

Ville også ønske min mand var lige så ivrig som mig, eller tænkte lige så meget på det, men tror også at det er normalt at de ik gør det. Men nu du siger det, måske skal jeg også passe på at min mand ik bliver træt af min snak.. Så må jeg bruge baby.dk noget mere   Kan jo læse herinde at alle mine tanker jo er normalt at have som kvinde

Ved heller ik hvordan jeg skal lade være med at tænke på æl i forhold til hvornår vi burde hygge.. Hold op man tænker på mange ting..  

Ja vi  og håber at vi snart stå med de to streger  

Ja prøv at mindske snakken omkring pb (selvom det er svært).

Sidste gang vi var igang med pb involvere jeg rigtig min mand i alle de teste jeg tog, men det gjorde ham bare endnu mere frustreret, så ny taktik denne gang. Hvis jeg begynder at teste efter æl vil jeg ikke involvere ham så meget 

Anmeld

31. juli 2013

Babydrøm

Rødhætte skriver:

Ja prøv at mindske snakken omkring pb (selvom det er svært).

Sidste gang vi var igang med pb involvere jeg rigtig min mand i alle de teste jeg tog, men det gjorde ham bare endnu mere frustreret, så ny taktik denne gang. Hvis jeg begynder at teste efter æl vil jeg ikke involvere ham så meget 

Ja det er nok bedst, men godt nok svært! For synes det virker som om han bare er meget afslappet.. Tager det meget stille og roligt.. Lidt frusterende.. Men er nok normalt for mænd..

Ja nok en god taktik ik at involvere din mand i eventuelt æl teste  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.