Svært at holde hemmeligt.. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.983 visninger
18 svar
14 synes godt om
30. juli 2013

Babydrøm

Hej Ladies

Kæresten og jeg er lige startet på pb  

Jeg bobler jo nærmest af glæde og spænding over at vi nu er igang  Kæresten er mere afslappet, men er nok normalt som mand  

Jeg har ret så svært ved at holde pb og min skrukhed hemmeligt for  vores omgangskreds, familie, kollegaer mm.

Min familie har jo i lang tid (år) spurgt om det ik snart var vores tur mm. Hvilket er et irriterende pres og har jo ik følt os klar før nu, altid svaret, det kommer når det kommer, og været ret æv over at de spurgte så meget for ønsker jo det er en overraskelse, når det sker = nu, ja så vil vi selvfølgelig gerne holde det hemmeligt at vi er igang med pb og også i ja jeg ved ik hvor langt inde i graviditet. Men hvorfor er det så svært..? Det er allerede svært nu, hvordan p..... skal jeg så kunne holde en graviditet hemmelig?! 

Jeg shopper jo også babytøj og har jo lyst til at vise alt det nuttede søde jeg har købt :-D Især når kæresten bare ryster på hovedet af mig  Forstår ham også godt lidt, men kan jo ik lade være 

Grunden til at det er svært overfor min chef er at hun venter tvillinger, så er det ret svært at skjule min skrukhed når vi snakker om babyer og jeg spørger indtil hende fordi jeg jo synes det er rigtig spændende nu det forhåbentlig snart er vores tur

Hvordan holder I det hemmeligt? Alle gode råd søges  

Hov, det blev lidt langt, men mange tak for at du læste med 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2013

Tulipan

Dejligt at I er startet pb
Det et super svært at holde det hemmeligt, er ved at gå til over ikke at fortælle min familie det! Men med tiden blir det lettere.
Jeg prøver ikke at snakke for meget baby med dem det ikke ved det, og hvis folk spørger siger jeg noget der er en årsag til det ikke kan blive nu, så holder folk op....
Kan godt forstå du har købt en masse, det har jeg også

Anmeld

30. juli 2013

Jupiter

Jeg havde det lidt nemmere i forhold til når andre spurgte, eller når jeg snakkede med dem som havde børn eller var gravide.

Jeg var bare ærlig og sagde at jeg var meget skruk, men at det var kæresten som ville vente.

Den fortsatte jeg bare med at bruge efter vi var gået i gang, og folk spurgte ikke til det da vi så fortalte at vi skulle være forældre, for så var den nyhed ligesom vigtigere/mere spændende end hvad jeg havde sagt hidtil 

Anmeld

30. juli 2013

pcoramt

det er simpelhen så svært.. først måtte vi forsøge i 2 år uden gevinst, og holde det hemmeligt, fortalte det dog til to veninder.. og så blev vi gravide men mistede.. blev gravide igen, og fandt ud af det var tvillinger! hvordan holder man sådan en stor ting hemmeligt?!! det lykkedes, folk fik det at vide efter nf 13+1

jeg havde dog været på den vildeste shoppingtur og fået købt en masse alt for dyrt tøj, som nu er sidste sæsons model og kun koster halvdelen :O

Anmeld

30. juli 2013

Mother-love

Vi fortalte ikke nogen at vi forsøgte at blive gravide og det var også rigtig svært. Og vi havde aftalt at vi ikke ville sige noget før vi havde været til nf scanningen men vi kunne ikke holde os i skindet så vi fortalte det da jeg var 5+2 og testede gravid 4+0 bare de 9 dage var ved at tage livet af mig hehehe

Anmeld

30. juli 2013

Babydrøm

Anonym23 skriver:

Dejligt at I er startet pb
Det et super svært at holde det hemmeligt, er ved at gå til over ikke at fortælle min familie det! Men med tiden blir det lettere.
Jeg prøver ikke at snakke for meget baby med dem det ikke ved det, og hvis folk spørger siger jeg noget der er en årsag til det ikke kan blive nu, så holder folk op....
Kan godt forstå du har købt en masse, det har jeg også

Ja rigtig dejligt  

Godt at høre jeg ik er den eneste der synes det er svært Ja er jeg også, ved at gå til over det.. Godt at høre det bliver lettere  

Jeg svarer at vi ik er klar, og har dog sagt jeg ik gider de hentyder til baby, har kun virker lidt.. Men så svært at skjule ens glæde og skrukhed, men de ved godt jeg har været skruk i perioder, men kan man jo godt være uden baby 

Dejligt jeg heller ik er ene om at shoppe

Og stort tillykke med graviditeten, kunne jeg læse i din tekst  

Anmeld

30. juli 2013

Babydrøm

Jupiter skriver:

Jeg havde det lidt nemmere i forhold til når andre spurgte, eller når jeg snakkede med dem som havde børn eller var gravide.

Jeg var bare ærlig og sagde at jeg var meget skruk, men at det var kæresten som ville vente.

Den fortsatte jeg bare med at bruge efter vi var gået i gang, og folk spurgte ikke til det da vi så fortalte at vi skulle være forældre, for så var den nyhed ligesom vigtigere/mere spændende end hvad jeg havde sagt hidtil 

Ja så var det nemmere for dig, dejligt  

Skønt at den dejlige nyhed blev mere spændende/vigtigere  

Anmeld

30. juli 2013

SjeBets

Her var det nemt nok, da to af dem har været uplanlagt, og den ene der var planlagt, kom i første hug.

Men har aldrig været superskruk, har været det lidt, men aldrig noget vanvittigt. men jeg vidste så slet ikke om jeg ville have børn før jeg stod og var gravid med den første, som sagt uplanlagt.

Men kan godt følge at noget man er så glad for har man lyst til at dele med hele verden. Her med den sidste fortalte vi det til sviger efter NF, og min mor vidste det så hele tiden fordi jeg ikke var sikker på hvad jeg ville da jeg fandt ud af det. Men der er mange som ikke ved det endnu. Ved ikke hvorfor jeg ikke har haft trang til at dele det. Måske fordi at der så mange år siden jeg fik den sidste, og det var med en anden mand, jeg ved det ikke

Anmeld

30. juli 2013

Babydrøm

pcoramt skriver:

det er simpelhen så svært.. først måtte vi forsøge i 2 år uden gevinst, og holde det hemmeligt, fortalte det dog til to veninder.. og så blev vi gravide men mistede.. blev gravide igen, og fandt ud af det var tvillinger! hvordan holder man sådan en stor ting hemmeligt?!! det lykkedes, folk fik det at vide efter nf 13+1

jeg havde dog været på den vildeste shoppingtur og fået købt en masse alt for dyrt tøj, som nu er sidste sæsons model og kun koster halvdelen :O

Ja hold da op hvordan! Hvordan gjorde I dog det?! Men dejligt du snakkede med et par veninder om det  

Hvordan kunne du holde din graviditet hemmelig til uge 13?! Må jeg få nogle fif?

Dejligt med tøj men ærgeligt det er nedsat nu.. Men det positive er at du fik der tøj du ønskede

Anmeld

30. juli 2013

Babydrøm

Havanagila skriver:

Vi fortalte ikke nogen at vi forsøgte at blive gravide og det var også rigtig svært. Og vi havde aftalt at vi ikke ville sige noget før vi havde været til nf scanningen men vi kunne ikke holde os i skindet så vi fortalte det da jeg var 5+2 og testede gravid 4+0 bare de 9 dage var ved at tage livet af mig hehehe

Godt at høre jeg ik er den eneste der synes det er svært Forstår godt I ik kunne holde det hemmeligt, ved jeg heller ik hvordan vi skal kunne.. Hehe :-D men ved ik hvordan kæresten vil reagerer, om han kan.. Eller det kun er mig der synes det er rigtig svært.. Han er meget afslappet omkring pb, hvor jeg nærmest ik tænker på andet 

Et lille plus er at jeg bor langt fra min familie, så det gør det måske lidt lettere, men er jo på besøg hos dem ca 1 gang om mdr.. Ved det bliver svært! Ved slet ik hvordan jeg skal holde det hemmeligt.. 

Tænker allerede på en sød måde at fortælle det på til de kommende bedsteforældre Den skrukhed :-D 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.