Hej Ladies 
Kæresten og jeg er lige startet på pb

Jeg bobler jo nærmest af glæde og spænding over at vi nu er igang
Kæresten er mere afslappet, men er nok normalt som mand
Jeg har ret så svært ved at holde pb og min skrukhed hemmeligt for vores omgangskreds, familie, kollegaer mm.
Min familie har jo i lang tid (år) spurgt om det ik snart var vores tur mm. Hvilket er et irriterende pres og har jo ik følt os klar før nu, altid svaret, det kommer når det kommer, og været ret æv over at de spurgte så meget
for ønsker jo det er en overraskelse, når det sker = nu, ja så vil vi selvfølgelig gerne holde det hemmeligt at vi er igang med pb og også i ja jeg ved ik hvor langt inde i graviditet. Men hvorfor er det så svært..? Det er allerede svært nu, hvordan p..... skal jeg så kunne holde en graviditet hemmelig?! 

Jeg shopper jo også babytøj og har jo lyst til at vise alt det nuttede søde jeg har købt :-D Især når kæresten bare ryster på hovedet af mig
Forstår ham også godt lidt, men kan jo ik lade være 

Grunden til at det er svært overfor min chef er at hun venter tvillinger, så er det ret svært at skjule min skrukhed når vi snakker om babyer og jeg spørger indtil hende fordi jeg jo synes det er rigtig spændende nu det forhåbentlig snart er vores tur 
Hvordan holder I det hemmeligt?
Alle gode råd søges
Hov, det blev lidt langt, men mange tak for at du læste med 
Anmeld