Sex legetøj - hvad bruger i? Inspiration søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2014

DidgeriDoo

I min søgen efter et par tips fandt jeg denne tråd. Tak for tipsene der indtil videre er blevet nævnt. Jeg skriver lige det, som vi har prøvet, til den der måtte komme forbi en anden gang

Som Lusi nævnte tidligere, så bruger vi også rollespil - det koster lidt i kostumer, men ellers er det kun fantasien der sætter grænser. I starten var det en smule grænseoverskridende, men det er blevet meget nemmere for os nu. Det kan stadig få både mig og mind mand ud af komfortzonen en gang imellem, hvilket faktisk er meget rart - jeg har været alt fra sygeplejerske til servitrice.

Når vi tager andre hjælpemidler i brug, så har vi haft gode oplevelser med  We-vibe og blid bondage. Det tror jeg dog afhænger meget af, hvad for noget sexlegetøj man er til, hvor meget man er til det, og hvor mange penge man gider bruge på det. Uanset hvad så kan man evt. starte stille ud, hvilket jeg helt klart vil anbefale

Håber nogle kan bruge mit input

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2014

Chellie

Min kæreste og jeg "går til reb" hver uge, i Copenhagen Shibari Dojo. Det er ikke frækt til træning overhovedet, men det er nemt at gætte sig til, hvad der kan tages med hjem, og leges videre med. Shibari er et af flere japanske udtryk, som løst oversat betyder "bondage". Altså, japansk bondage, hvor min kæreste binder mig på forskellige måder, nogle gange i en ophængning, andre gange krøllet sammen i en lille kugle på gulvet. Det er ikke noget for alle, men både os selv, og dem vi træner med, er super glade for det. Det kan varmt anbefales, som krydderi i forholdet 

Ja, man har tøj på under træning 

Dojoen en har en hjemmeside: www.copenhagenshibaridojo.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.