Sex legetøj - hvad bruger i? Inspiration søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2013

Lusi

Anonym skriver:

Manden og jeg vil gerne gøre det sjove lidt sjovere. Vi har tit snakket om det, og nu skal det være. Men ingen af os har nogen erfaring med brug af legetøj til voksne, så måske I har nogle gode forslag til legetøj og hvis i tør fortælle hvordan i så bruger det?? Mangler viden og inspiration!

Vi købte faktisk selv lidt ind igår

Fik de flotteste stiletter og de gjorde sgu underværker, med lidt frækt undertøj

I kan jo også lave lidt rollespil. Jeg er selv en dør til det, men så får vi også grinet lidt sammen
Det er jo hvad man er til, men vi kan ihvertfald godt have sex og samtidig have det sjovt sammen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2013

Anonym trådstarter

Lusi skriver:

Vi købte faktisk selv lidt ind igår

Fik de flotteste stiletter og de gjorde sgu underværker, med lidt frækt undertøj

I kan jo også lave lidt rollespil. Jeg er selv en dør til det, men så får vi også grinet lidt sammen
Det er jo hvad man er til, men vi kan ihvertfald godt have sex og samtidig have det sjovt sammen..

Det var også en god ide.
Men det var så fedt, for det var en kæmpe grænse der skulle overskrides og det var ligesom at da det var gjort turde vi godt lige tage en lang snak om alle de fantasier vi har, og så have lidt mere sex, snakke lidt mere og så ja lige en gang til at sove på Så det var bare så fedt. Vi er slet ikke i tvivl om at vi skal være sammen resten af livet, og så vide at man har et sexliv der kan følge med og som ikke keder en. Føler mig helt nyforelsket Og tænk alle de frække tanker min mand har og at han nu har delt dem med mig. FEDT!

Anmeld

4. august 2013

Lusi

Anonym skriver:

Det var også en god ide.
Men det var så fedt, for det var en kæmpe grænse der skulle overskrides og det var ligesom at da det var gjort turde vi godt lige tage en lang snak om alle de fantasier vi har, og så have lidt mere sex, snakke lidt mere og så ja lige en gang til at sove på Så det var bare så fedt. Vi er slet ikke i tvivl om at vi skal være sammen resten af livet, og så vide at man har et sexliv der kan følge med og som ikke keder en. Føler mig helt nyforelsket Og tænk alle de frække tanker min mand har og at han nu har delt dem med mig. FEDT!

Fedt

Anmeld

5. august 2013

Anonym trådstarter

Mick skriver:

Hej 

Jamen vi bruger faktisk meget forskelligt, det er jo altid sjovt at lege og hygge. Men jeg vil også sige at det ikke er særlig tit at vi bruger sexlegetøj. Men her er da et par at tingene vi er glade for.

Zini - Vibrator

Erotik 4 Real - Spil

Cobra

Penisring 

Det var da lige et par af de ting vi har i skuffen. Hva har i selv :-) ??

Lige et spørgsmål - det vi har af legetøj er noget vi kan bruge sammen, men som hovedsageligt er til mig.. Kan se I har to ting til manden, men har det været lige så naturligt at bruge legetøj rettet til dig, som det har været til din kone/kæreste??

Anmeld

5. august 2013

Mick

Hej :-)

Åh det er et lidt svært sprøgsmål endelig, Sexlegetøj til mænd er jo lidt nyt og det er stadigvæk ikke lige det man snakker med sine kollegaer om Første gang at jeg skulle bruge sexlegetøj alene, var da også lidt af en oplevelse, meget anderledes og noget man skulle vende sig til, men efter et par gange alene med legetøjet blev det sku endelig rigtig fedt og lækkert.

Der er så også lige det med at ens kæreste skal syntes 100 % om det, det er ikke nok at hun bare siger ok, for syntes kæresten at det er underligt, så ville jeg også selv have det træls og unaturligt med at bruge sexlegetøj alene. Så de to ting skal jo helst være på plads først :-) 

Men derefter så syntes jeg at det er rigtig dejligt og frækt at lade konen være med, hun kan jo bruge et onani produkt på mig mens jeg kæler for hende, og sådan har vi så et sammenspil. 

Men er man ny og skal prøve at være to om legetøjet så er denne her penisring et godt bud: http://www.sexytoy.dk/marc-dorcel-power-clit-p-267.html og hvorfor så det? jo den er billig, lavet i okay kvalitet og så kan man sætte nye batterier i, når den dør, og så er dens vibrator rigtig kraftig. Så bruger i sådan en penisring sammen, så får i begge noget ud af det, i kan jo dreje den som i vil, fx så den stimuler mandens nosser, kan du følge mig ?

Nå det blev jo lige et lidt længere svar håber det er okay :-) 

Anmeld

5. august 2013

Anonym trådstarter

Mick skriver:

Hej :-)

Åh det er et lidt svært sprøgsmål endelig, Sexlegetøj til mænd er jo lidt nyt og det er stadigvæk ikke lige det man snakker med sine kollegaer om Første gang at jeg skulle bruge sexlegetøj alene, var da også lidt af en oplevelse, meget anderledes og noget man skulle vende sig til, men efter et par gange alene med legetøjet blev det sku endelig rigtig fedt og lækkert.

Der er så også lige det med at ens kæreste skal syntes 100 % om det, det er ikke nok at hun bare siger ok, for syntes kæresten at det er underligt, så ville jeg også selv have det træls og unaturligt med at bruge sexlegetøj alene. Så de to ting skal jo helst være på plads først :-) 

Men derefter så syntes jeg at det er rigtig dejligt og frækt at lade konen være med, hun kan jo bruge et onani produkt på mig mens jeg kæler for hende, og sådan har vi så et sammenspil. 

Men er man ny og skal prøve at være to om legetøjet så er denne her penisring et godt bud: http://www.sexytoy.dk/marc-dorcel-power-clit-p-267.html og hvorfor så det? jo den er billig, lavet i okay kvalitet og så kan man sætte nye batterier i, når den dør, og så er dens vibrator rigtig kraftig. Så bruger i sådan en penisring sammen, så får i begge noget ud af det, i kan jo dreje den som i vil, fx så den stimuler mandens nosser, kan du følge mig ?

Nå det blev jo lige et lidt længere svar håber det er okay :-) 

Det kunne godt være vi skulle prøve den.. Men det er bare så nyt det hele. Synes stadig det er lidt mærkeligt/spændende og der er bare mange grænser der bliver overskredet, men det er fedt nok.. Hellere det end det samme vi har lavet i 7 år..

Anmeld

5. august 2013

Mick

Helt sikkert, og så længe begge partner er enige om tingene og legetøjet så er det jo bare at hoppe ud i det :-) 

Anmeld

5. august 2013

Anonym trådstarter

Mick skriver:

Helt sikkert, og så længe begge partner er enige om tingene og legetøjet så er det jo bare at hoppe ud i det :-) 

Det virker til du har et nogenlunde overblik, så tænker om du kan anbefale en kama sutra bog? Vil gerne give min mand en i sin hemmelige fødselsdagsgave, men det er jo en jungle af bøger ;-)

Anmeld

5. august 2013

Mick

Åh der til rækker min viden vist ikke rigtig :-( 

Det sku lige være en guide dvd om Kama sutra

Jeg har selv lidt tænkt på den her bøg ægte kama sutra  hvis det var mig, og det er også fordi at den ser okay spændene ud, nu ved jeg ikke hvornår gaven skal gives, ellers kunne du tjekke bioliteket ud, se de forskellige bøger inden du bestemmer dig ? Nu bor jeg i Århus og bruger den her side:

http://www.aakb.dk/ting/search/kama%20sutra#facets=facet.type:bog;

De har faktisk en bog om kama sutra for mænd det kunne evt være noget? 

Anmeld

5. august 2013

Anonym trådstarter

Mick skriver:

Åh der til rækker min viden vist ikke rigtig :-( 

Det sku lige være en guide dvd om Kama sutra

Jeg har selv lidt tænkt på den her bøg ægte kama sutra  hvis det var mig, og det er også fordi at den ser okay spændene ud, nu ved jeg ikke hvornår gaven skal gives, ellers kunne du tjekke bioliteket ud, se de forskellige bøger inden du bestemmer dig ? Nu bor jeg i Århus og bruger den her side:

http://www.aakb.dk/ting/search/kama%20sutra#facets=facet.type:bog;

De har faktisk en bog om kama sutra for mænd det kunne evt være noget? 

Den for mænd kunne være perfekt. Når det er hans gave skal det også virkeligt være til ham! Thanks

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.