Hej :-)
Åh det er et lidt svært sprøgsmål endelig, Sexlegetøj til mænd er jo lidt nyt og det er stadigvæk ikke lige det man snakker med sine kollegaer om Første gang at jeg skulle bruge sexlegetøj alene, var da også lidt af en oplevelse, meget anderledes og noget man skulle vende sig til, men efter et par gange alene med legetøjet blev det sku endelig rigtig fedt og lækkert.
Der er så også lige det med at ens kæreste skal syntes 100 % om det, det er ikke nok at hun bare siger ok, for syntes kæresten at det er underligt, så ville jeg også selv have det træls og unaturligt med at bruge sexlegetøj alene. Så de to ting skal jo helst være på plads først :-)
Men derefter så syntes jeg at det er rigtig dejligt og frækt at lade konen være med, hun kan jo bruge et onani produkt på mig mens jeg kæler for hende, og sådan har vi så et sammenspil.
Men er man ny og skal prøve at være to om legetøjet så er denne her penisring et godt bud: http://www.sexytoy.dk/marc-dorcel-power-clit-p-267.html og hvorfor så det? jo den er billig, lavet i okay kvalitet og så kan man sætte nye batterier i, når den dør, og så er dens vibrator rigtig kraftig. Så bruger i sådan en penisring sammen, så får i begge noget ud af det, i kan jo dreje den som i vil, fx så den stimuler mandens nosser, kan du følge mig ?
Nå det blev jo lige et lidt længere svar håber det er okay :-)
Anmeld