Det kommer selvfølgelig end på hvor ens grænser går, men det er ikke kun et sex spil, det handler lige så meget om kærlighed og det er derfor at det er så fedt. første gang jeg spillede det med min kone, havde vi kendt hinanden i 3 mdr, og fik endelig meget ud af det.
De sprøgsmål der bliver stillet handler bla, om moral og hvor godt du kender din partner, fx kan et lyde sådan her. hvis din partner skulle give penge til et godt formål, hvad skulle det så være, og så er der 3 muligheder, på den måde ser du/i jo hvor godt i kender hinanden.
Man skal løbende lave nogle opgaver undervejs, der starter blidt med kys og kæl, og bliver mere og mere frækt efterhånden som i komme ind i spillet, kender mange der ikke har spillet det færdig, fordi de blev for liderlige ( er måske godt nok )
man skal ikke alle prakkerne igennem :-)
spillet slutter med at vinderen får en opgave kort, som han/hun skal give sin partner, fx byde på en romantisk middag eller skrive en fræk novelle :-)
håber det kunne bruges, er ikke helt nem at for min glæde ved spillet ned på skrift :-)
Anmeld