Sex legetøj - hvad bruger i? Inspiration søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.405 visninger
21 svar
4 synes godt om
28. juli 2013

Anonym trådstarter

Manden og jeg vil gerne gøre det sjove lidt sjovere. Vi har tit snakket om det, og nu skal det være. Men ingen af os har nogen erfaring med brug af legetøj til voksne, så måske I har nogle gode forslag til legetøj og hvis i tør fortælle hvordan i så bruger det?? Mangler viden og inspiration!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2013

Mick

Hej 

Jamen vi bruger faktisk meget forskelligt, det er jo altid sjovt at lege og hygge. Men jeg vil også sige at det ikke er særlig tit at vi bruger sexlegetøj. Men her er da et par at tingene vi er glade for.

Zini - Vibrator

Erotik 4 Real - Spil

Cobra

Penisring 

Det var da lige et par af de ting vi har i skuffen. Hva har i selv :-) ??

Anmeld

29. juli 2013

Anonym trådstarter

Mick skriver:

Hej 

Jamen vi bruger faktisk meget forskelligt, det er jo altid sjovt at lege og hygge. Men jeg vil også sige at det ikke er særlig tit at vi bruger sexlegetøj. Men her er da et par at tingene vi er glade for.

Zini - Vibrator

Erotik 4 Real - Spil

Cobra

Penisring 

Det var da lige et par af de ting vi har i skuffen. Hva har i selv :-) ??

Jamen vi har faktisk ingenting, men efter vi har været sammen i snart 7 år og har et barn, trænger der vist til at ske lidt hvis det ikke skal gå i stå og blive lidt ala det samme hver gang.. Så måske legetøj kan gøre det for os. Men tak for info :-)

Anmeld

29. juli 2013

Mick

Anonym skriver:

Jamen vi har faktisk ingenting, men efter vi har været sammen i snart 7 år og har et barn, trænger der vist til at ske lidt hvis det ikke skal gå i stå og blive lidt ala det samme hver gang.. Så måske legetøj kan gøre det for os. Men tak for info :-)

jamen selv tak da. Så må i da i gang :-) Erotic 4 real er virkelig et fedt spil det kunne i jo prøve, vi spiller det selv en del her hjemme. Vi har været sammen i lidt over 3 år, og næsten med to børn :-) og vi bruger som sagt legetøj en gang imellem, men ikke så tit, men det giver da lidt ekstra og en dejlig oplevelse.

Anmeld

29. juli 2013

Anonym trådstarter

Mick skriver:

jamen selv tak da. Så må i da i gang :-) Erotic 4 real er virkelig et fedt spil det kunne i jo prøve, vi spiller det selv en del her hjemme. Vi har været sammen i lidt over 3 år, og næsten med to børn :-) og vi bruger som sagt legetøj en gang imellem, men ikke så tit, men det giver da lidt ekstra og en dejlig oplevelse.

Det kunne godt være vi skulle forsøge os med det så! Tak.

Anmeld

30. juli 2013

Mick

Anonym skriver:

Det kunne godt være vi skulle forsøge os med det så! Tak.

det var så lidt :-)

Anmeld

30. juli 2013

Mumto3

Mick skriver:

Har lige læst lidt om spillet. Er det grænse overskridende at svare på spørgsmål? Og skal man gøre ting undervejs? Skal man alle 60 kort igennem før spillet er færdigt?

Anmeld

30. juli 2013

Mick

Det kommer selvfølgelig end på hvor ens grænser går, men det er ikke kun et sex spil, det handler lige så meget om kærlighed og det er derfor at det er så fedt. første gang jeg spillede det med min kone, havde vi kendt hinanden i 3 mdr, og fik endelig meget ud af det. 

De sprøgsmål der bliver stillet handler bla, om moral og hvor godt du kender din partner, fx kan et lyde sådan her. hvis din partner skulle give penge til et godt formål, hvad skulle det så være, og så er der 3 muligheder, på den måde ser du/i jo hvor godt i kender hinanden.

Man skal løbende lave nogle opgaver undervejs, der starter blidt med kys og kæl, og bliver mere og mere frækt efterhånden som i komme ind i spillet, kender mange der ikke har spillet det færdig, fordi de blev for liderlige ( er måske godt nok ) 

man skal ikke alle prakkerne igennem :-) 

spillet slutter med at vinderen får en opgave kort, som han/hun skal give sin partner, fx byde på en romantisk middag eller skrive en fræk novelle :-) 

håber det kunne bruges, er ikke helt nem at for min glæde ved spillet ned på skrift :-)

Anmeld

3. august 2013

Anonym trådstarter

Mick skriver:

det var så lidt :-)

Er ikke typen der "kiss and tell" og ikke fordi jeg vil så meget nærmere ind på det, men jøsses hvor lidt legetøj gør underværker, så godt du svarede på tråden og vi kom lidt videre!

Anmeld

4. august 2013

Mick

Anonym skriver:

Er ikke typen der "kiss and tell" og ikke fordi jeg vil så meget nærmere ind på det, men jøsses hvor lidt legetøj gør underværker, så godt du svarede på tråden og vi kom lidt videre!

Fedt det er jeg glad for :-) nogen gange skal der så lidt til :-slog skrev endelig hvis du har andre sprøgsmål. 

god aften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.