tryghedscanning overstået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2009

Becks

Hvor fantastisk soede...
Dejligt du fik den lille blob at se derinde

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2009

19louise90

Heej..
Hva er det for en scanning nogen af jer har været til for at se om bebsen har det godt efter behandlingen?
Jeg spørger bare fordi jeg vil vide om jeg er gået glip af noget?

Anmeld

16. juli 2009

Jules

Sikke en dejlig nyhed... Er glad på jeres vegne

Anmeld

16. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
19louise90 skriver:

Heej..
Hva er det for en scanning nogen af jer har været til for at se om bebsen har det godt efter behandlingen?
Jeg spørger bare fordi jeg vil vide om jeg er gået glip af noget?

det er simpelhen en ekstra scanning man kan få i specielle tilfælde hvis der er risiko for at bebser ikke har det godt... nogle gravide bliver samtidig fulgt meget nøje, fordi de af den ene eller anden årsag har større risiko for at abortere eller lign. Jeg selv er heldig at have en mor som leder fødegangen på Gentofte hospital, så jeg kan i princippet få lavet alle de trygheds scanninger jeg har lyst til og brug for!
håber du kan bruge svaret!
knus Caroline 8+0

Anmeld

17. juli 2009

silden85

Caroline86 skriver:

det er simpelhen en ekstra scanning man kan få i specielle tilfælde hvis der er risiko for at bebser ikke har det godt... nogle gravide bliver samtidig fulgt meget nøje, fordi de af den ene eller anden årsag har større risiko for at abortere eller lign. Jeg selv er heldig at have en mor som leder fødegangen på Gentofte hospital, så jeg kan i princippet få lavet alle de trygheds scanninger jeg har lyst til og brug for!
knus Caroline 8+0

ej hvor dejligt at det hele går godt søde var det ikke rigtigt dejligt, at hele familien blev glad

Anmeld

17. juli 2009

JustAnotherName

Hej alle!
Ja, så fik jeg endelig lavet scanningen for at se om bebser havde overlevet behandlingen.
Jeg har godt nok været nervøs, spændt, bange og alt muligt andet, men i går aftes fik jeg svar!

Baby har det RIGTIG godt! den vokser som den skal, og hjertet bankede løs præcis som det skulle! det var fantastisk at se det lille pjok ligge derinde og svømme rundt og hygge sig! Vi kunne ane hovedet og benene, men den gemte sig godt, så vi fik ikke alle detaljerne med. Vi fik 3 billeder med hjem, og specielt det ene er rigtig godt, hvor man kan se blommesækken osv!

Men ville lige fortælle Jer der er interesserede, hvordan det var gået! Vi nyder det hele, Daniel har mærket livmoderen, som er blevet så stor nu at man kan ane bulen. Vi har også besluttet ikke at holde det hemmeligt længere, for nu er vi bare så glade og stolte at hele verden skal vide det!

Kæmpe knus Caroline 7+6 ifølge baby.dk, 7+4 ifølge lægen, 7+2 ifølge scanningen ... jeg mener selv 7+4 må være rigtigt, og fik også at vide scanningen sagtens kan vise et par dage "for lidt" når den er så lille stadig!

Dejligt for Jer. Og stort tillykke med det.

Anmeld

17. juli 2009

19louise90

Caroline86 skriver:

knus Caroline 8+0

oka...
det må være dejligt at have en mor der er leder på en fødeafdeling!
Har du være til NF scanning?

Anmeld

17. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
19louise90 skriver:

oka...
det må være dejligt at have en mor der er leder på en fødeafdeling!
Har du være til NF scanning?

nej, det skal jeg om en lille måned... har ikke fået tid endnu, men skal til lægen på mandag, så mon ikke hun ordner det!
Det er rigtig rart at have sådan en mor! specielt fordi jeg ved at der er en jeg kan ringe til døgnets 24 timer hvis der er noget jeg er i tvivl om!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.