tryghedscanning overstået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.767 visninger
27 svar
0 synes godt om
13. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hej alle!
Ja, så fik jeg endelig lavet scanningen for at se om bebser havde overlevet behandlingen.
Jeg har godt nok været nervøs, spændt, bange og alt muligt andet, men i går aftes fik jeg svar!

Baby har det RIGTIG godt! den vokser som den skal, og hjertet bankede løs præcis som det skulle! det var fantastisk at se det lille pjok ligge derinde og svømme rundt og hygge sig! Vi kunne ane hovedet og benene, men den gemte sig godt, så vi fik ikke alle detaljerne med. Vi fik 3 billeder med hjem, og specielt det ene er rigtig godt, hvor man kan se blommesækken osv!

Men ville lige fortælle Jer der er interesserede, hvordan det var gået! Vi nyder det hele, Daniel har mærket livmoderen, som er blevet så stor nu at man kan ane bulen. Vi har også besluttet ikke at holde det hemmeligt længere, for nu er vi bare så glade og stolte at hele verden skal vide det!

Kæmpe knus Caroline 7+6 ifølge baby.dk, 7+4 ifølge lægen, 7+2 ifølge scanningen ... jeg mener selv 7+4 må være rigtigt, og fik også at vide scanningen sagtens kan vise et par dage "for lidt" når den er så lille stadig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2009

Sweet1978

Super søde det er jeg glad for på jeres vegne

Anmeld

13. juli 2009

Valle81

Caroline86 skriver:

Hej alle!
Ja, så fik jeg endelig lavet scanningen for at se om bebser havde overlevet behandlingen.
Jeg har godt nok været nervøs, spændt, bange og alt muligt andet, men i går aftes fik jeg svar!

Baby har det RIGTIG godt! den vokser som den skal, og hjertet bankede løs præcis som det skulle! det var fantastisk at se det lille pjok ligge derinde og svømme rundt og hygge sig! Vi kunne ane hovedet og benene, men den gemte sig godt, så vi fik ikke alle detaljerne med. Vi fik 3 billeder med hjem, og specielt det ene er rigtig godt, hvor man kan se blommesækken osv!

Men ville lige fortælle Jer der er interesserede, hvordan det var gået! Vi nyder det hele, Daniel har mærket livmoderen, som er blevet så stor nu at man kan ane bulen. Vi har også besluttet ikke at holde det hemmeligt længere, for nu er vi bare så glade og stolte at hele verden skal vide det!

Kæmpe knus Caroline 7+6 ifølge baby.dk, 7+4 ifølge lægen, 7+2 ifølge scanningen ... jeg mener selv 7+4 må være rigtigt, og fik også at vide scanningen sagtens kan vise et par dage "for lidt" når den er så lille stadig!

Hejsa:0)

Skønt ikke:0)

Jeg skal til scanning den 23/7, det er næste torsdag og jeg glæder mig også helt vildt:0)

Anmeld

13. juli 2009

Moderator

Valle81 skriver:

Hejsa:0)

Skønt ikke:0)

Jeg skal til scanning den 23/7, det er næste torsdag og jeg glæder mig også helt vildt:0)

åhh du skal glæde dig! Kan slet ikke vente til jeg skal scannes igen..hihi!
Er bare så lettet over at bebser har det godt derinde!
knus

Anmeld

13. juli 2009

mor83'

Top nice. Jeres lille bebs vil helt sikkert gerne have jer som forældre, så det skal nok gå godt hele forløbet.

Anmeld

13. juli 2009

Henriette72

Hvor er det bare dejligt for jer Håber du kan nyde resten af din graviditet nu

Anmeld

13. juli 2009

Moderator

Tillykke tillykke - hvor må det være en befrielse.

God tur ud i verden med det glade budskab

Anmeld

13. juli 2009

Leneur

Hvor er det bare dejligt at høre søde. Man bliver også lettet over at alt ser fint ud, efter sådan en omgang. Er bare så glad på dine og Daniel's vegne.
Knus og tanker.

Anmeld

13. juli 2009

Nanna1985

Dejligt at alt er som det skal være

Anmeld

13. juli 2009

Riksen

Hvor er det dejligt at høre at baby har det godt
Jeg kan godt forstå at I ikke vil holde det hemmeligt længere - det ville jeg heller ikke kunne

Knus Rikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.