tryghedscanning overstået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2009

Findusinde

Super dejligt at høre søde at alt ser godt ud!!

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2009

Stineve

Hvor er det bare dejligt at hører alt er, som det skal være med bebsen søde. .

Så kan i slappe lidt af igen... hvordan går det ellers med graviditeten ?.. har du meget kvalme og lign.. ?  eller går det an

Mange glade og kærlige tanker herfra..

Anmeld

14. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Stineve skriver:

Hvor er det bare dejligt at hører alt er, som det skal være med bebsen søde. .

Så kan i slappe lidt af igen... hvordan går det ellers med graviditeten ?.. har du meget kvalme og lign.. ?  eller går det an

Mange glade og kærlige tanker herfra..

tak søde! Det er nemlig bare rigtig dejligt...

Jeg har MEGET kvalme og er træt hele tiden (de to ting hænger også ret godt sammen, for jeg sover skidt pga kvalmen)... Men ellers har jeg det godt, og nyder det hele! - også kvalmen, selvom det er svært
Vi var til min onkels fødselsdag i går, og fik fortalt dem nyheden! de blev rigtig rigtig glade, og skålede og gjorde ved! hæhæ... Specielt min kusine på 14 synes det var helt vildt, og spurgte en hel masse... det var faktisk meget rart!
hvordan går det med Jer?

knuser

Anmeld

14. juli 2009

Stineve

Caroline86 skriver:

tak søde! Det er nemlig bare rigtig dejligt...

Jeg har MEGET kvalme og er træt hele tiden (de to ting hænger også ret godt sammen, for jeg sover skidt pga kvalmen)... Men ellers har jeg det godt, og nyder det hele! - også kvalmen, selvom det er svært
Vi var til min onkels fødselsdag i går, og fik fortalt dem nyheden! de blev rigtig rigtig glade, og skålede og gjorde ved! hæhæ... Specielt min kusine på 14 synes det var helt vildt, og spurgte en hel masse... det var faktisk meget rart!
hvordan går det med Jer?

knuser

Hvor er det dejligt at hører du kan nyde graviditeten på trods af kvalmen og trætheden.. Det må bestemt heller ikke være sjovt...  Men det at der vokser et lille nyt liv inde i dig, det er jo FANTASTISK... 

Hvor er det bare godt det lykkedes for jer..
Og jeres familie støtter op om jer, og er glade på jeres og deres egne vegne...

Hehe, ja hun må være rigtig nysgerrig... det må også være rigtig stort og sejt, at hendes kusine er gravid...  
Her der går det stille og roligt, kæresten havde fødselsdag for godt en uge siden, og nu går jeg og planlægger min egen 18 års fødselsdag , som er d. 2 sept.. jeg skal jo lige finde ud af hvem man vil have med, og hvad der skal spises osv.. osv.. selvom det nok ikke bliver det store...  
Rasmus og jeg overvejer også om vi skal begynde projekt baby, omkring december, hvor vi jo til at starte med ville begynde et stykke tid efter januar... Men nu må vi se.. hvordan vi har det når vi når december, vi skal jo også være 100% klar begge to ...

Anmeld

14. juli 2009

Moderator

Stineve skriver:

Hvor er det dejligt at hører du kan nyde graviditeten på trods af kvalmen og trætheden.. Det må bestemt heller ikke være sjovt...  Men det at der vokser et lille nyt liv inde i dig, det er jo FANTASTISK... 

Hvor er det bare godt det lykkedes for jer..
Og jeres familie støtter op om jer, og er glade på jeres og deres egne vegne...

Hehe, ja hun må være rigtig nysgerrig... det må også være rigtig stort og sejt, at hendes kusine er gravid...  
Her der går det stille og roligt, kæresten havde fødselsdag for godt en uge siden, og nu går jeg og planlægger min egen 18 års fødselsdag , som er d. 2 sept.. jeg skal jo lige finde ud af hvem man vil have med, og hvad der skal spises osv.. osv.. selvom det nok ikke bliver det store...  
Rasmus og jeg overvejer også om vi skal begynde projekt baby, omkring december, hvor vi jo til at starte med ville begynde et stykke tid efter januar... Men nu må vi se.. hvordan vi har det når vi når december, vi skal jo også være 100% klar begge to ...

lyder rigtig fornuftigt søde!
Det er jo i sig selv et kæmpe fremskridt at I allerede nu overvejer at starte tidligere!
Glæder mig til at høre hvad I finder ud af, til den tid! Gik det godt med fødselsdagen? fik I lavet tapas eller hvad endte det med?
knus

Anmeld

14. juli 2009

Stineve

Caroline86 skriver:

lyder rigtig fornuftigt søde!
Det er jo i sig selv et kæmpe fremskridt at I allerede nu overvejer at starte tidligere!
Glæder mig til at høre hvad I finder ud af, til den tid! Gik det godt med fødselsdagen? fik I lavet tapas eller hvad endte det med?
knus

Ja, det er det bestemt!.. Håber bare det holder ved så.. Men jeg skal selvfølgelig nok opdatere herinde engang når vi rigtig begynder

Ja, det gik kanont godt ..
Vi lavede sådan et lidt større tag selv bord, med lidt blandet... bl.a. nogle af dine foreslag omkring tapas, og nogle tærter, lidt salat og andet brød... og det var de rigtig vilde med..

Anmeld

14. juli 2009

Fiona78

Hvor dejligt søde
Stort tillykke med veloverstået scanning

Anmeld

14. juli 2009

Fam. Munkholm

Hejsa..

Jeg har fulgt med i dit forløb, er så glad for at høre at alt ser flot ud, det er bare fantastisk.. Tillykke med det..

Anita 30+0

Anmeld

14. juli 2009

Moderator

Stineve skriver:

Ja, det er det bestemt!.. Håber bare det holder ved så.. Men jeg skal selvfølgelig nok opdatere herinde engang når vi rigtig begynder

Ja, det gik kanont godt ..
Vi lavede sådan et lidt større tag selv bord, med lidt blandet... bl.a. nogle af dine foreslag omkring tapas, og nogle tærter, lidt salat og andet brød... og det var de rigtig vilde med..

det lyder lækkert... glemte jo at komme forbi
Jeg tror min mor og jeg skal lave sådan en stor omgang forskellige småretter i aften... nam nam!

Anmeld

14. juli 2009

Stineve

Ja, det må blive en anden god gang...

Mmm, det lyder lækkert.. jeg kommer gerne..
Jeg er faktisk i gang med at bage drømmekage og flutes m. oliven lige nu , efter mandens ønske... )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.