brystbetændelse/mælkeknuder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2013

camilla10

Husk at man altid kan ringe til en ammerådgiver, hvis man fx står i en krisesituation. Også aften og weekend 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2013

L&V

LilleChelle skriver:

Øv - vi har heldigvis ikke haft problemer med ondt i maven  

Det er super øv men følger desværre tit med overproduktion.. Det var nøjagtig det samme med min datter

Anmeld

7. august 2013

L&V

camilla10 skriver:

Husk at man altid kan ringe til en ammerådgiver, hvis man fx står i en krisesituation. Også aften og weekend 

Det havde jeg ik tænkt på. Tror ik helt jeg ved hva de laver derinde som sådan og hva de ka hjælpe med

Anmeld

7. august 2013

LilleChelle

Månsson skriver:

Det er super øv men følger desværre tit med overproduktion.. Det var nøjagtig det samme med min datter

Ja, det gør det desværre.

- Vi har heldigvis været fri for maveproblemer ved både overproduktion og start på fast føde  

Anmeld

7. august 2013

camilla10

Månsson skriver:

Det havde jeg ik tænkt på. Tror ik helt jeg ved hva de laver derinde som sådan og hva de ka hjælpe med

Så vidt jeg har forstået, er det private kvinder, der er inde i sagerne og gør et frivilligt stykke arbejde.

Jeg brugte en på et tidspunkt, hvor amningen var gået helt i udu. Min søn ville slet ikke spise og jeg var selv helt ude af den, fordi jeg ikke vidste, hvad jeg skulle gøre. Jeg blev opfordret til at amme om natten, hvor han tog fra halvsovende og blev beroliget med, at han fik, hvad han skulle have. Det vigtigste var vel egentlig, at jeg fik ro på, så min søn også havde ro til at spise.

Jeg ved ikke, hvad vi ville have gjort uden ammerådgiveren, og jeg har indtryk af,at de kan hjælpe med mange ting. Små tip, der beroliger o.a.

Anmeld

7. august 2013

L&V

LilleChelle skriver:

Ja, det gør det desværre.

- Vi har heldigvis været fri for maveproblemer ved både overproduktion og start på fast føde  

Dejligt vi snuppede begge dele

Anmeld

7. august 2013

L&V

camilla10 skriver:

Så vidt jeg har forstået, er det private kvinder, der er inde i sagerne og gør et frivilligt stykke arbejde.

Jeg brugte en på et tidspunkt, hvor amningen var gået helt i udu. Min søn ville slet ikke spise og jeg var selv helt ude af den, fordi jeg ikke vidste, hvad jeg skulle gøre. Jeg blev opfordret til at amme om natten, hvor han tog fra halvsovende og blev beroliget med, at han fik, hvad han skulle have. Det vigtigste var vel egentlig, at jeg fik ro på, så min søn også havde ro til at spise.

Jeg ved ikke, hvad vi ville have gjort uden ammerådgiveren, og jeg har indtryk af,at de kan hjælpe med mange ting. Små tip, der beroliger o.a.

Oki det lyder da super.. Det ka være jeg ska prøve det

Anmeld

7. august 2013

Ka+Ma=Be

Månsson skriver:

Det er heldigvis væk nu.. Knuderned sad bare så langt inde at jeg ik ku nå dem og pga jeg allerede nu har overproduktion som "går ud over" Viktor måtte jeg ik malke for meget ud da der bare ville komme mere tynd mælk sagde min sp. Så det blev blokamning og masser af varme

Dejligt at det er overstået 

Anmeld

7. august 2013

L&V

Ka+Ma=Be skriver:

Dejligt at det er overstået 

Ja for den.. Var godt nok skidt også i den varme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.