brystbetændelse/mælkeknuder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.721 visninger
38 svar
0 synes godt om
27. juli 2013

L&V

Vi fik jo lille Viktor her den 11 og han er en sulten dreng men ik så sulten da jeg også overproducere endnu..

Jeg har fået en meget slem omg. brystbetændelse med matasmer og kom i behandling som egentlig har virket godt i 4dage men i nat/morges var den gal igen, kæmpe knuder, feber, øm uber alles og hva der ellers tilhøre.. Jeg er jo stadig i behandling så forstår ik det kommer igen og er efterhånden ved at gå til af udmattelse og smerter..

Har i kloge amme damer ik en masse fifs, måske de er afprøvet men er efterhånden ved at være desperat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2013

MyLove E

Månsson skriver:

Vi fik jo lille Viktor her den 11 og han er en sulten dreng men ik så sulten da jeg også overproducere endnu..

Jeg har fået en meget slem omg. brystbetændelse med matasmer og kom i behandling som egentlig har virket godt i 4dage men i nat/morges var den gal igen, kæmpe knuder, feber, øm uber alles og hva der ellers tilhøre.. Jeg er jo stadig i behandling så forstår ik det kommer igen og er efterhånden ved at gå til af udmattelse og smerter..

Har i kloge amme damer ik en masse fifs, måske de er afprøvet men er efterhånden ved at være desperat

Har desværre ingen råd men kun en masse knus og kram til dig

Anmeld

27. juli 2013

tweety2060

avavav, det er SÅ smertefuldt!!!!
håndmalker du ud fx under den varme bruser?
Massere og malke ud er vist noget af det eneste jeg kender til- det er i hvert fald det jeg kan komme i tanke om pt
ønsker dig god bedring, så du kan nyde baby og stort tillykke

Anmeld

27. juli 2013

L&V

Tauf skriver:

Har desværre ingen råd men kun en masse knus og kram til dig

Tak søde..

Anmeld

27. juli 2013

L&V

tweety2060 skriver:

avavav, det er SÅ smertefuldt!!!!
håndmalker du ud fx under den varme bruser?
Massere og malke ud er vist noget af det eneste jeg kender til- det er i hvert fald det jeg kan komme i tanke om pt
ønsker dig god bedring, så du kan nyde baby og stort tillykke

Ja og massere ind mod vorten. Har os prøvet med varmt omslag inden amning men syntes den ene sidder så dybt at jeg ik ka komme den til livs..

Det gør bare virkelig ondt og Laura på 2 har efterhånden lidt svært ved at se sin mor græde ved amning..

Tak ska du ha.. Feber og trope nat er dårlig kombi tror jeg

Anmeld

27. juli 2013

Tulle28

Måske er der noget du kan bruge her:

http://ammenet.dk/wiki/tilstoppede-mælkegange

Anmeld

27. juli 2013

L&V

Tulle28 skriver:

Måske er der noget du kan bruge her:

http://ammenet.dk/wiki/tilstoppede-mælkegange

Tak der var nogle gode ting der.. Det lader til jeg må ha fat i en læge igen

Anmeld

28. juli 2013

L&V

28. juli 2013

Hyacinth

Månsson skriver:

Jeg ville nok ringe til vagtlægen.
Jeg prøvede det med vores søn(nu 9 mdr.) da han var nyfødt og det gik nemlig ikke væk trods behandling.
Det viste sig, at det var det forkerte præparat jeg havde fået af egen læge, så vagtlægen udskrev det rigtige og vupti - væk!
Ville ønske jeg kunne huske navnet på præparatet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.