Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
malle23 skriver: Mit vand er gået i morges 6.40. Har endnu ingen veer eller noget Skal op og undersøges her klokken 12. Til jer hvis vand gik først, hvor længe efter fik i veer? På forhånd tak
Mit vand er gået i morges 6.40.
Har endnu ingen veer eller noget Skal op og undersøges her klokken 12.
Til jer hvis vand gik først, hvor længe efter fik i veer?
På forhånd tak
Mit vand gik 6.30, 7.00 havde jeg veer med 1 minuts mellemrum og 1 minut varighed. 11.04 er hun født
GOD FØDSELS!!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maria&Lukas skriver: Er der sket noget endnu?
Er der sket noget endnu?
Der er ikke sket så meget mere, ligger på sygehuset og skal muligvis have en stikpille her i eftermiddag. Har lige været ude og gå 1 time for at se om det satte gang i noget, men der er intet sket.
malle23 skriver: Der er ikke sket så meget mere, ligger på sygehuset og skal muligvis have en stikpille her i eftermiddag. Har lige været ude og gå 1 time for at se om det satte gang i noget, men der er intet sket.
Skulle nærmest grave tråden frem igen! Gad vide, hvordan det skrider frem for dig
Jeg fødte i går klokken 15.47, en sund og velskabt pige på 3600 gram og 52 lang Tusind tak for jeres opbakning piger
Kh Malle
Jeg fødte i går klokken 15.47, en sund og velskabt pige på 3600 gram og 52 lang Tusind tak for jeres opbakning piger Kh Malle
Ihh tillykke, hvor er hun fin og føj hvor jeg glæder mig endnu mere til det er min tur nu
malle23 skriver: Jeg fødte i går klokken 15.47, en sund og velskabt pige på 3600 gram og 52 lang Tusind tak for jeres opbakning piger Kh Malle
Mit vand er gået i morges 6.40. Har endnu ingen veer eller noget Skal op og undersøges her klokken 12. Til jer hvis vand gik først, hvor længe efter fik i veer? På forhånd tak
jeg smed ca en halv liter vand. og troede vandet var gået. det viste sig dog det var vand fanget mellem to hinder hvilket åbenbart ofte forekommer. hehe. så jeg måtte sættes i gang for at få veer. stort tillykke med hende. hun er skøn
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128