Vandafgang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2013

Benjamins'mor

Mit vand gik nogen dage før termin, blev først sat igang 40+6 .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2013

morethanperfect

malle23 skriver:

Mit vand er gået i morges 6.40.

Har endnu ingen veer eller noget     Skal op og undersøges her klokken 12.

Til jer hvis vand gik først, hvor længe efter fik i veer?

På forhånd tak 

1. barn gik mit vand kl. 22.30 .. Blev sat i gang dagen efter da jeg ikke havde fået veer ..

2. barn gik mit vand kl. 24 ca. Fik veer halvanden time senere ... Og han kom ud kl. 5.57

Held og lykke  

Anmeld

27. juli 2013

Trekløver(:

Benjamins'mor skriver:

Mit vand gik nogen dage før termin, blev først sat igang 40+6 .

Okay det var godt nok længe efter du blev sat i gang. Jeg fik afvide da jeg ringede, at man bliver sat i gang senest 1 døgn efter vandafgang. 

Anmeld

27. juli 2013

Trekløver(:

morethanperfect skriver:

1. barn gik mit vand kl. 22.30 .. Blev sat i gang dagen efter da jeg ikke havde fået veer ..

2. barn gik mit vand kl. 24 ca. Fik veer halvanden time senere ... Og han kom ud kl. 5.57

Held og lykke  

Tusind tak  

Anmeld

27. juli 2013

Lukas&Liam<3

Mit vand gik ved 7 tiden om morgenen, men det var ikke gået i bunden hvis man kan sige det sådan. Der var gået hul oppe på siden så der kom ikke særlig meget vand kom op på hospitalet og de tjekkede mig og mente ikke at vandet var gået, så skulle prøve at gå en tur på en time og hvis ikke bindet var fyldt var det ikke gået. Der var selvfølgelig intet vand i så blev sent hjem, nåede lige hjem og ligge mig på sofaen så kom mere vand + veer. Så der var kun gået 5 timer. (Vandet kom kun når jeg lå ned pga der hvor hullet var) fik pakket mig sammen og fik kæresten med også prikkede de ordentlig hul så det hele gik og bum. Så fik jeg kraftigere veer.

Anmeld

27. juli 2013

Lukas&Liam<3

Og held og lykke. Mon ikke der snart sker noget

Anmeld

27. juli 2013

Trekløver(:

Maria&Lukas skriver:

Mit vand gik ved 7 tiden om morgenen, men det var ikke gået i bunden hvis man kan sige det sådan. Der var gået hul oppe på siden så der kom ikke særlig meget vand kom op på hospitalet og de tjekkede mig og mente ikke at vandet var gået, så skulle prøve at gå en tur på en time og hvis ikke bindet var fyldt var det ikke gået. Der var selvfølgelig intet vand i så blev sent hjem, nåede lige hjem og ligge mig på sofaen så kom mere vand + veer. Så der var kun gået 5 timer. (Vandet kom kun når jeg lå ned pga der hvor hullet var) fik pakket mig sammen og fik kæresten med også prikkede de ordentlig hul så det hele gik og bum. Så fik jeg kraftigere veer.

Tak for svar

Er ret sikker på det er det hele der er gået her hvert fald.      Der kom MEGET og kommer stadig 

Håber det vil gå lige så stærkt her 

Anmeld

27. juli 2013

Trekløver(:

Maria&Lukas skriver:

Og held og lykke. Mon ikke der snart sker noget

Tak, det håber jeg da 

Anmeld

27. juli 2013

Mimic

malle23 skriver:

Mit vand er gået i morges 6.40.

Har endnu ingen veer eller noget     Skal op og undersøges her klokken 12.

Til jer hvis vand gik først, hvor længe efter fik i veer?

På forhånd tak 

Mit vand gik præcis kl. 03.00, kl 07.00 præcis kom den første ve og min datter er født kl 11.18

god arbejdslyst

Anmeld

27. juli 2013

DianaRJS

orh kan slet ikke svare, da jeg hr fået prikket hul begge gange..

men alt held og lykke herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.