Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mit vand er gået i morges 6.40.
Har endnu ingen veer eller noget Skal op og undersøges her klokken 12.
Til jer hvis vand gik først, hvor længe efter fik i veer?
På forhånd tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mit vand kig 1marts kl 12 tiden
og først den 3marts kl 21.30 fik jeg veer
håber det går mere stærkt
B&J skriver: mit vand kig 1marts kl 12 tiden og først den 3marts kl 21.30 fik jeg veer håber det går mere stærkt
Det var længe efter Håber også det kommer til at gå stærkt.
Men må nok forberede mig på det kan tage længe endnu så
malle23 skriver: Mit vand er gået i morges 6.40. Har endnu ingen veer eller noget Skal op og undersøges her klokken 12. Til jer hvis vand gik først, hvor længe efter fik i veer? På forhånd tak
Ih, spændende! Har desværre ikke erfaringen, da mit vand først går under pressefasen, men er alligevel dødmisundelig!
Held og lykke!
malle23 skriver: Det var længe efter Håber også det kommer til at gå stærkt. Men må nok forberede mig på det kan tage længe endnu så
du skal nok ha lagt en stik pille så håber det går stærkt der efter
hekran skriver: Ih, spændende! Har desværre ikke erfaringen, da mit vand først går under pressefasen, men er alligevel dødmisundelig! Held og lykke!
Tak
BigHope13 skriver: Har endnu ingen erfaring da jeg kun er 26+ med mit første barnmen ville lige ønske dig held og lykke med det hele og håber det kommer til at gå stærkt og rigtig godt
Har endnu ingen erfaring da jeg kun er 26+ med mit første barnmen ville lige ønske dig held og lykke med det hele og håber det kommer til at gå stærkt og rigtig godt
Mange tak
Mit vand gik kl 9.30 og kl 9.45 kom den første ve
god fødsel!!
Elias2010<3 skriver: Mit vand gik kl 9.30 og kl 9.45 kom den første ve god fødsel!!
Det var da dejligt hurtigt Her er der stadig ingerevser endnu.
og tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128