hvad kan man gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2013

ønskebørn74

pcoramt skriver:

respekt for din udholdenhed.. ville jeg godt nok ønske at jeg kunne..

Min halsbrand er såslem at det gør vanvittig ondt.. Tårer i øjnene ondt.. Så gør man hvad som helst.. Havde allerede problemer inden graviditeten.. Det er en bihvirkning efter de fjernede min galdeblære.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2013

Tulipan

DianaRJS skriver:

det er desværre lige meget om jeg sidder op eller ligger ned :/ det er bare konstant :/

udover det kan jeg ikke rigtig være "aktiv" som sådan pga bækkenløsninger, og forkortet livmoder hals allerede nu, og er sundhedsfreak

men har brugt diverse midler i tidligere graviditeter med samme som her uden virkning:/ men kan ikke huske hvad jeg fik det til at gå væk med :/

må prøve danskvandet det har jeg ikke prøvet endnu

Har du prøvet H2-blokkere som jeg skrev før? Ka ik huske om de er på recept men det tror jeg...

Anmeld

26. juli 2013

DianaRJS

Anonym23 skriver:

Har du prøvet H2-blokkere som jeg skrev før? Ka ik huske om de er på recept men det tror jeg...

de er på recept og jeg har en fantastisk læge der ikke tager det så tungt ... det er en kvinde der åbenbart har været problemfri i hendes graviditeter

Anmeld

27. juli 2013

pcoramt

ønskebarn74 skriver:

Min halsbrand er såslem at det gør vanvittig ondt.. Tårer i øjnene ondt.. Så gør man hvad som helst.. Havde allerede problemer inden graviditeten.. Det er en bihvirkning efter de fjernede min galdeblære.. 

puha, jeg har inderligt ondt af dig.. Tænk engang at sådan noget kan gøre så forfærdeligt ondt! Men med jeres kamp, kan man vel snart overleve alt?

Anmeld

27. juli 2013

ønskebørn74

puha, jeg har inderligt ondt af dig.. Tænk engang at sådan noget kan gøre så forfærdeligt ondt! Men med jeres kamp, kan man vel snart overleve alt?

Jep.. Så længe bøllerne har det godt er alt godt.. 

Anmeld

27. juli 2013

thegirl22

DianaRJS skriver:

jeg døjer RIGTIG meget med sure opstød og halsbrand lige pt... hvad kan jeg gøre? :/

har prøvet diverse piller osv fra apotek og lige et hjælper  det

er ved at blive sindsyg

så nu igen alle husmøder råd fyr løs

Jeg var super glad for alminox :-)

det hjælper bare rigtig godt! :-)

Anmeld

27. juli 2013

Koen.

Her hjalp en håndfuld havregryn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.