hvad kan man gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2013

DianaRJS

Amandasmor skriver:

ved det lyder sygt og især i den her varme..
men varm kakao med flødeskum , det hjælper også på mit..
døjer selv med halsbrand og har gjort det siden uge 7 og er i uge 36 imorgen..

orh lad være med at sig du har døjet med det så længe haha

jeg har dog først fået det i uge 15, men så er der altså stadig langtid til uge max 38

må prøve varmkakao kan håbe på lidt køligere dage og regn så haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2013

DianaRJS

Pikku Myy skriver:

Ikke andre end de klassiske: Vand, mindre måltider, ikke spise før sengetid, ligge eleveret.

ved ikke hvor meget mindre jeg kan spise er sundhedsfreak så spiser de gange om dagen man skal og små potioner, må prøve med mere vand så

Anmeld

25. juli 2013

DianaRJS

Wampires skriver:

Sådan noget brusepulver du kan købe i de fleste supermarkeder.. man tager vand og så åbner en poe og putter det i og rører rundt og lader det bruse af og så drikker man det...

det hjalp mig rigtig meget at drikke inden sengetid og betød jeg kunne sove fra det da det tog det værste til allersidst hvor det var konstant jeg havde opstød...

må jeg prøve at kgige efter i morgen sammen emd mandlerne så tak

Anmeld

25. juli 2013

DianaRJS

Rinepigen skriver:

Puha ja kender det godt  Har også været plaget rigtig meget af det, især når jeg skal sove og generalt bare ligger ned 

Men hos mig har det hjulpet LIDT at spise Sun lolly is.. Det kunne holde det nede i en kortere periode men så kom det desværre igen 

så i mrogen står den på køb af mandler, samarinpulver og sunlolly

Anmeld

26. juli 2013

AnthonsMor

DianaRJS skriver:

må lige prøve at købe mandler i morgen så

kan desværre ikke tåle mælk :/

Så er det nok ikke en særlig god idé med mælk

Og hvis du synes det bliver for tørt med mandlerne, så hæld kogende vand over dem og smut dem, så du er fri for skrællen

Anmeld

26. juli 2013

Lukas&Liam<3

Ved ikke om du har prøvet balancid. De lå fast inde ved sengen da jeg var gravid. Vågnede flere gange med halsbrand og sure opstød, tyggede 1 eller 2 piller og det gik væk med det samme

Anmeld

26. juli 2013

pcoramt

ønskebarn74 skriver:

Ved mig hjælper gallive.. Men skal have 2 af gangen..

Puha hvordan kan du få dem ned? Jeg synes de skummer og smager af mint og salt på samme tid! Købte en pakke fordi de skulle være så gode, men dem blev jeg godt nok syg af..

Anmeld

26. juli 2013

ønskebørn74

pcoramt skriver:

Puha hvordan kan du få dem ned? Jeg synes de skummer og smager af mint og salt på samme tid! Købte en pakke fordi de skulle være så gode, men dem blev jeg godt nok syg af..

Har det på samme måde.. Men efter 20 min. ved to er min halsbrand helt væk.. Så jeg lider til de funker.. 

Anmeld

26. juli 2013

DianaRJS

Martsbaby skriver:

Så er det nok ikke en særlig god idé med mælk

Og hvis du synes det bliver for tørt med mandlerne, så hæld kogende vand over dem og smut dem, så du er fri for skrællen

nej altså jo hvis jeg gerne vil ligne en rød vandballon i et par dage, samt opholde mig på et toilet...  måske en anelse for meget info haha

men mandlerne er købt så de bliver testet lige om straks

Anmeld

26. juli 2013

pcoramt

ønskebarn74 skriver:

Har det på samme måde.. Men efter 20 min. ved to er min halsbrand helt væk.. Så jeg lider til de funker.. 

respekt for din udholdenhed.. ville jeg godt nok ønske at jeg kunne..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.