Jeres 1. JM besøg - hjertelyd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2013

HHC88

Til NF scanning hørte vi hjertelyd, uden at bede om det. Man var slet ikke i tvivl om at der var liv Om det var en del af den faste procedure ved jeg ikke.. Til kønsscanning hørte vi det også

Til 1. jordemoderbesøg var det mere en hyggesnak og en masse praktisk info lige fra kost, vitaminer, sundhedsforhold, leveforhold, arbejdsmiljø, papir-halløj når vi ikke er gift osv. Så mit første besøg gik kun ud på mine generelle leveforhold og næste gang vil så handle mere om barnet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2013

lille fnug

Millea skriver:

Godaften 

Jeg skal på tirsdag til mit 1. jordmoderbesøg.. Har læst mig frem til at det mest er en "hyggesnak" - og at man noglegange får lov til at høre bæbs hjertelyd. Da jeg er i uge 17+6 tirsdag tænker jeg at jeg er så langt henne at hun vil lytte efter hjertelyd?! 

Hørte i hjertelyd ved jeres første jordmoderbesøg og hvor langt hvilke uge var i i?

Jeps fik lov at hører hjertelyd .Var 14+1. Hun gjorde meget ud af det ikke var sikkert hun kunne finde noget, da den der dims skal være lige over bebsens hjerte.

Anmeld

26. juli 2013

Line8700

Jeg hørte hjertelyd hver gang til jordemoder. Hun sagde dog de første par gange at det var ikke sikkert at man kunne høre noget, men hørte det hver gang. 

Anmeld

26. juli 2013

l.kjoeller

Millea skriver:

Godaften 

Jeg skal på tirsdag til mit 1. jordmoderbesøg.. Har læst mig frem til at det mest er en "hyggesnak" - og at man noglegange får lov til at høre bæbs hjertelyd. Da jeg er i uge 17+6 tirsdag tænker jeg at jeg er så langt henne at hun vil lytte efter hjertelyd?! 

Hørte i hjertelyd ved jeres første jordmoderbesøg og hvor langt hvilke uge var i i?

min graviditet var lidt anderledes så ikke lige det besøg. men tænker hun prøver. dog ikke altid det lykkes hvilket er normalt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.