Jeres 1. JM besøg - hjertelyd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2013

Trekløver(:

Millea skriver:

Godaften 

Jeg skal på tirsdag til mit 1. jordmoderbesøg.. Har læst mig frem til at det mest er en "hyggesnak" - og at man noglegange får lov til at høre bæbs hjertelyd. Da jeg er i uge 17+6 tirsdag tænker jeg at jeg er så langt henne at hun vil lytte efter hjertelyd?! 

Hørte i hjertelyd ved jeres første jordmoderbesøg og hvor langt hvilke uge var i i?

Min jm lyttede først hjertelyd i uge 28 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2013

Ka+Ma=Be

Jeg fik hørt hjertelyd ja men som du selv skriver varierer det fra jordemoder til jordemoder om man får lov.

Stort tillykke med drengen ♥

Anmeld

25. juli 2013

DianaRJS

Millea skriver:

Ok, men altså du fik det tilbudt? 

ja gjorde jeg

men tror ud fra hvad jeg kan se de andre skriver at det er meget forskeliigt fra sted til sted

Anmeld

25. juli 2013

sulo

Jeg hørte hjertelyd ved første JM besøg 17+2, hun spurgte ikke, gjorde det bare.

Men første gang jeg hørte hjertelyd første gang ved en ekstra scanning efter min galdeblære operation i uge 10

Anmeld

25. juli 2013

Malthe2010

Millea skriver:

Jeg kan faktisk godt forstå at det ikke er altid de "tør" lytte..  Hvor langt var du henne?

17+ da jeg var til første JM 

Anmeld

25. juli 2013

Millea

Ka+Ma=Be skriver:

Jeg fik hørt hjertelyd ja men som du selv skriver varierer det fra jordemoder til jordemoder om man får lov.

Stort tillykke med drengen ♥

1000 tak.. Glæder mig allerede så meget til at møde ham den lille som ligger derinde.. 

Okay, så må jeg se hvad min JM siger - vil jo heller ikke have at hun lytter og ikke kan finde hjertet.. Hun bestemmer bare.. hehe

Anmeld

25. juli 2013

Millea

sulo skriver:

Jeg hørte hjertelyd ved første JM besøg 17+2, hun spurgte ikke, gjorde det bare.

Men første gang jeg hørte hjertelyd første gang ved en ekstra scanning efter min galdeblære operation i uge 10

Håber jeg også lidt at hun bare gør, og at den så kan høres med det samme 

Anmeld

25. juli 2013

Menne

Jeg var 17+ ved første jm besøg og hørte hjertelyd. Hun startede med at forberede mig på, at det kunne være svært at finde, så jeg ikke skulle blive nervøs, men hun fandt det hurtigt... Det er så skønt at få lov at lytte med.. 

Anmeld

25. juli 2013

Millea

Menne skriver:

Jeg var 17+ ved første jm besøg og hørte hjertelyd. Hun startede med at forberede mig på, at det kunne være svært at finde, så jeg ikke skulle blive nervøs, men hun fandt det hurtigt... Det er så skønt at få lov at lytte med.. 

Det er lige præcis hvad jeg håber på der sker på tirsdag..  

Anmeld

26. juli 2013

Bettina90

Jeg var 15+3 ved første JM besøg, og hun ville ikke prøve at finde hjertelyden, da hun netop ville undgå panik, hvis hun ikke kunne finde den. Lidt ærgerligt, men forstår hende godt  men hun mærkede selvfølgelig på maven, for at se om livmoderen var vokset som den skulle 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.