Jeres 1. JM besøg - hjertelyd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.387 visninger
33 svar
3 synes godt om
25. juli 2013

Millea

Godaften 

Jeg skal på tirsdag til mit 1. jordmoderbesøg.. Har læst mig frem til at det mest er en "hyggesnak" - og at man noglegange får lov til at høre bæbs hjertelyd. Da jeg er i uge 17+6 tirsdag tænker jeg at jeg er så langt henne at hun vil lytte efter hjertelyd?! 

Hørte i hjertelyd ved jeres første jordmoderbesøg og hvor langt hvilke uge var i i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2013

BigHope13

Millea skriver:

Godaften 

Jeg skal på tirsdag til mit 1. jordmoderbesøg.. Har læst mig frem til at det mest er en "hyggesnak" - og at man noglegange får lov til at høre bæbs hjertelyd. Da jeg er i uge 17+6 tirsdag tænker jeg at jeg er så langt henne at hun vil lytte efter hjertelyd?! 

Hørte i hjertelyd ved jeres første jordmoderbesøg og hvor langt hvilke uge var i i?

Jeg hørte hjertelyd til jm besøg i uge 18.
Men hun havde rigtig svært ved at finde den fordi bebsen lagde så langt nede i bækkenet.

Anmeld

25. juli 2013

DianaRJS

Millea skriver:

Godaften 

jeg gjorde ikke da jeg havde været til kønsscanning 2 dage forinden MEN skulle haft lyttet

Anmeld

25. juli 2013

Millea

BigHope13 skriver:

Jeg hørte hjertelyd til jm besøg i uge 18.
Men hun havde rigtig svært ved at finde den fordi bebsen lagde så langt nede i bækkenet.

Okay - håber også hun lytter og kan finde min bæbs så.. Ville da gå helt i panik hvis hun ikke kunne finde hjertelyden  

MEN godt hun fandt den til sidst hos dig 

Anmeld

25. juli 2013

Millea

DianaRJS skriver:

jeg gjorde ikke da jeg havde været til kønsscanning 2 dage forinden MEN skulle haft lyttet

Ok, men altså du fik det tilbudt? 

Anmeld

25. juli 2013

Malthe2010

Her ville hun ikke lytte efter den, netop for at hindre at Kunne ikke kunne finde den og at moderen går i panik.. 

Anmeld

25. juli 2013

BigHope13

Millea skriver:

Okay - håber også hun lytter og kan finde min bæbs så.. Ville da gå helt i panik hvis hun ikke kunne finde hjertelyden  

MEN godt hun fandt den til sidst hos dig 

jeg tror netop det derfor de venter ret længe med at tilbyde at lytte da de ved det skaber bekymringer og panik hvis ikke de finder lyden,
vi havde været til md scanning dagen forinden så var ikke som sådan utryk ved det . Men var da rigtig glad og lettet da hun endelig fandt den

Anmeld

25. juli 2013

Millea

Malthe2010 skriver:

Her ville hun ikke lytte efter den, netop for at hindre at Kunne ikke kunne finde den og at moderen går i panik.. 

Jeg kan faktisk godt forstå at det ikke er altid de "tør" lytte..  Hvor langt var du henne?

Anmeld

25. juli 2013

Clisolka

Millea skriver:

Godaften 

Min JM prøvede ihærdigt at finde hjertelyden da jeg var afsted 1. gang denne gang, men måtte opgive  Jeg var "kun" 13+3  

Da jeg var gravid med min datter lyttede hun ikke 1. gang fordi hun ikke ville gøre mig bekymret, hvis ikke hun fandt den 

Anmeld

25. juli 2013

Frk. Himmelblå

Millea skriver:

Godaften 

Her tredie gang var jeg 18+1 ved 1. jm-besøg, og jeg fik ALLERNÅDIGST lov til at høre hjertelyd (hun sagde, at det endnu var lige tidligt nok til, at hun kunne garantere noget).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.