nu minus 23 kg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2013

salix

BigHope13 skriver:

ja det handler jo "bare" om vilje hehe, jeg tabte mig 16 kg på 4 mdr forrige år, men så kom fertilitetsbehandling hormoner, tudeture og skidt og møj og så tog jeg lige 8 kg på igen
ja tænker også det bliver hårdt med en lille bebs på armen, men har heldigivs en kæreste som også skal af med nogle kg så i starten på vi lave kostændringer og så skal jeg ud og trave nogle ture med barnevognen
jeg glæder mig ihvertfald til at komme igang

du skal ihvertfald have stor ros for dit vægttab, og godt du lige har en mand som kan fortælle og vise dig at der altså er sket store forandringer med din krop

ja jeg er også spændt på hvordan det kommer til at gå når jeg stater i behandlig om forhåbenligt ikke så længe...

det er dejligt at være flere sammen i kampen det gør også det med maden noget nemmere... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2013

salix

Babymor2010 skriver:

Hvor er du sej!!! Flot gået 

tak 

Anmeld

25. juli 2013

tweety2060

Piiift, hvor er det flot
Hvor har du opnåede det flotte resultat?

Anmeld

25. juli 2013

Muhmi

salix skriver:

ja jeg syntes enligt ikke jeg selv kunne se nogen forandring trod tøjet taler sit eget tydlige sprog lige som vægten gør, men så fandt min mand lige et billede af mig fra før jeg gik på kur og bad mig tage et af mig selv i dag... 

jeg vil lade billedene tale for sig selv

Kunne du ikke se en forandring???

Damn det er jo en hel VILD forandring... Piiiiifffffffft sikke en lækkerhaps der står og tager billeder af sig selv efter badet pift piiift Det kan du altså godt være rigtig stolt af, rigtig flot gået!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.