nu minus 23 kg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2013

Camilla <3

salix skriver:

sådanne har jeg det også normalt og når jeg så stopper så tager de tabte kg gerne nogle venner med tilbage  men denne gang har jeg bare været super motiveret og ja de jeg havde tabt 10 tænkte jeg så er der kun 20 mere før vi kan få hjælp til et barn mere og ja det gav bare enu mere blod på tanden og hvor jeg igen havde svært ved at finde motivationen ja så kom manden da lige med bevist på at det ses 

amen det er så sejt! 

Godt at din mand lige viste dig billedet, så du rigtig kunne se forskellen. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2013

crish89

salix skriver:

takker 

det var så lidt. 

kan være jeg skal prøve til næste år, det er lidt svært mens man er gravid..

Anmeld

25. juli 2013

Sitrani

salix skriver:

ja jeg syntes enligt ikke jeg selv kunne se nogen forandring trod tøjet taler sit eget tydlige sprog lige som vægten gør, men så fandt min mand lige et billede af mig fra før jeg gik på kur og bad mig tage et af mig selv i dag... 

jeg vil lade billedene tale for sig selv

Flot du har tabt dig så meget!!! Jeg vil gerne selv smide ca. 13 kg... og er så småt igang, mangler bare lige at give den gas i træningscentret også..

Hvordan har du tabt dig? Sund kost og motion, eller..?

Tillykke med det!!!

Anmeld

25. juli 2013

esioul

salix skriver:

ja jeg syntes enligt ikke jeg selv kunne se nogen forandring trod tøjet taler sit eget tydlige sprog lige som vægten gør, men så fandt min mand lige et billede af mig fra før jeg gik på kur og bad mig tage et af mig selv i dag... 

kæmpe forskel

Anmeld

25. juli 2013

gædde/gitte

salix skriver:

fik kuldegysninger af stolthed på dine vejne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mega mega flot!!

Anmeld

25. juli 2013

BigHope13

salix skriver:

det kan du da  det handler " bare " om vilje men kan se at du skal gøre det med en lille bebs på armen... det er sejt når man gør det for jeg ved af erfaring at der er meget at se til med en lille ny og jeg har det nemmere da mine er så store de kan være alene mens jeg træner...

ja det handler jo "bare" om vilje hehe, jeg tabte mig 16 kg på 4 mdr forrige år, men så kom fertilitetsbehandling hormoner, tudeture og skidt og møj og så tog jeg lige 8 kg på igen
ja tænker også det bliver hårdt med en lille bebs på armen, men har heldigivs en kæreste som også skal af med nogle kg så i starten på vi lave kostændringer og så skal jeg ud og trave nogle ture med barnevognen
jeg glæder mig ihvertfald til at komme igang

du skal ihvertfald have stor ros for dit vægttab, og godt du lige har en mand som kan fortælle og vise dig at der altså er sket store forandringer med din krop

Anmeld

25. juli 2013

Clisolka

Hvor er du sej!!! Flot gået 

Anmeld

25. juli 2013

salix

STN skriver:

Flot du har tabt dig så meget!!! Jeg vil gerne selv smide ca. 13 kg... og er så småt igang, mangler bare lige at give den gas i træningscentret også..

Hvordan har du tabt dig? Sund kost og motion, eller..?

Tillykke med det!!!

ja vi er mange i kampen mod KG. jeg har både givet gas med træning og med maden jeg tæller KCAL både når jeg træner og når jeg spiser så prøver at blive på 1300 KCAL i maden og så træner jeg mindst 3000 kcal af hver uge ( det er kun træning der tællers her ikke cykelture for at hente børn eller til skole eller deres sport )

Anmeld

25. juli 2013

salix

esioul skriver:

kæmpe forskel

tak 

Anmeld

25. juli 2013

salix

gædde/gitte skriver:

fik kuldegysninger af stolthed på dine vejne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mega mega flot!!

hvor er det fedt at høre  jeg elsker at have nogen at dele det gode med... og på en eller anden måde er det bare fedt når det er folk man ikke kender... de er ikke forpligtet til at rose nemlig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.