nu minus 23 kg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2013

salix

Camilla <3 skriver:

Hvor er det sejt gået!! 

Jeg er selv minus 12,3 kg. og syntes også selv jeg har suuuuper svært ved at se det. 

og 12,3 kg er sq da mega flot  kæmp vidre 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2013

Camilla <3

salix skriver:

hvor jeg kender det... jeg fortryder også at jeg ikke har taget billeder for hvert 5 eller 10 kg jeg tabte men kun mål... og jeg virker bedre med billeder end tal

Ja, det var da egentlig en smadder god ide!  

Det kan jeg nå endnu Mangler omkring 29 kg. endnu  

men igen .. Hvor er det sejt gået!  

Det er jo en kæmpe forskel. 

Anmeld

25. juli 2013

Camilla <3

salix skriver:

og 12,3 kg er sq da mega flot  kæmp vidre 

Tusind tak .. 

Jeg er også super stolt af mig selv, havde aldrig troet at jeg rent faktisk kunne klare at tabe mig! og da slet ikke så meget. 

Plejer normalt at gå i stå efter et par kilo. 

Anmeld

25. juli 2013

crish89

salix skriver:

ja jeg syntes enligt ikke jeg selv kunne se nogen forandring trod tøjet taler sit eget tydlige sprog lige som vægten gør, men så fandt min mand lige et billede af mig fra før jeg gik på kur og bad mig tage et af mig selv i dag... 

jeg vil lade billedene tale for sig selv

ej hvor fedt. det er super godt gået..

går selv og kæmper med vægten, men føler ikke jeg taber noget, trods det at jeg spiller squash 2 gange om ugen og drikker ikke sodavand eller spiser slik.. spiser kun grøntsager, frugt og kød.. tog 20kg på da jeg smed p-pillerne i november.. ville så gerne af med det igen.

ved godt det ikke kommer mig ved, men hvad har du gjort for det?

Anmeld

25. juli 2013

salix

Camilla <3 skriver:

Tusind tak .. 

Jeg er også super stolt af mig selv, havde aldrig troet at jeg rent faktisk kunne klare at tabe mig! og da slet ikke så meget. 

Plejer normalt at gå i stå efter et par kilo. 

sådanne har jeg det også normalt og når jeg så stopper så tager de tabte kg gerne nogle venner med tilbage  men denne gang har jeg bare været super motiveret og ja de jeg havde tabt 10 tænkte jeg så er der kun 20 mere før vi kan få hjælp til et barn mere og ja det gav bare enu mere blod på tanden og hvor jeg igen havde svært ved at finde motivationen ja så kom manden da lige med bevist på at det ses 

Anmeld

25. juli 2013

salix

crish89 skriver:

ej hvor fedt. det er super godt gået..

går selv og kæmper med vægten, men føler ikke jeg taber noget, trods det at jeg spiller squash 2 gange om ugen og drikker ikke sodavand eller spiser slik.. spiser kun grøntsager, frugt og kød.. tog 20kg på da jeg smed p-pillerne i november.. ville så gerne af med det igen.

ved godt det ikke kommer mig ved, men hvad har du gjort for det?

kampen er også op af bakke og til tider har min vægt også stået stille men jeg købte et pulsur og et abonoment på kostdagbogen.dk 

når jeg træner hver 2 dag tager jeg ikke hjem før der er forbrændt 1000 kcal. også vejer jeg alt hvad jeg spiser og taster det ind på kostdagbogen og holder mig på et ca 1300 kcal indtag om dagen...

jeg har gigt i begge knæ så jeg er nød til at holde MEGET styr på min kost da jeg har dage jeg ikke kan andet end at side i sofan ( hvilket også er grunden til at jeg træner så meget når jeg kan ) 

Anmeld

25. juli 2013

BigHope13

salix skriver:

ja jeg syntes enligt ikke jeg selv kunne se nogen forandring trod tøjet taler sit eget tydlige sprog lige som vægten gør, men så fandt min mand lige et billede af mig fra før jeg gik på kur og bad mig tage et af mig selv i dag... 

jeg vil lade billedene tale for sig selv

hold op en forskel
så sejt altså, håber virkelig jeg kan gøre dig kunsten efter næste år

Anmeld

25. juli 2013

crish89

salix skriver:

kampen er også op af bakke og til tider har min vægt også stået stille men jeg købte et pulsur og et abonoment på kostdagbogen.dk 

når jeg træner hver 2 dag tager jeg ikke hjem før der er forbrændt 1000 kcal. også vejer jeg alt hvad jeg spiser og taster det ind på kostdagbogen og holder mig på et ca 1300 kcal indtag om dagen...

jeg har gigt i begge knæ så jeg er nød til at holde MEGET styr på min kost da jeg har dage jeg ikke kan andet end at side i sofan ( hvilket også er grunden til at jeg træner så meget når jeg kan ) 

hold da op, det må jeg sige. du har virkelig gå på mod og synes det er vildt flort du har den vilje til det.. 

men det ser rigtig godt ud

Anmeld

25. juli 2013

salix

BigHope13 skriver:

hold op en forskel
så sejt altså, håber virkelig jeg kan gøre dig kunsten efter næste år

det kan du da  det handler " bare " om vilje men kan se at du skal gøre det med en lille bebs på armen... det er sejt når man gør det for jeg ved af erfaring at der er meget at se til med en lille ny og jeg har det nemmere da mine er så store de kan være alene mens jeg træner...

Anmeld

25. juli 2013

salix

crish89 skriver:

hold da op, det må jeg sige. du har virkelig gå på mod og synes det er vildt flort du har den vilje til det.. 

men det ser rigtig godt ud

takker 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.