Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
lille-fisen skriver: Hejsa Det her er lidt en sidenote for har ikke prøvet seaband - MEN noget forskning peger på at graviditetskvalme kan være forsaget af magnesium mangel - derfor hjælper for nogle gravide at tage et vitamintilskud af magnesium - man kan fx prøve det af en uges tid og se om man mærker forandring kom bare lige til at tænke på det
Hejsa
Det her er lidt en sidenote for har ikke prøvet seaband - MEN noget forskning peger på at graviditetskvalme kan være forsaget af magnesium mangel - derfor hjælper for nogle gravide at tage et vitamintilskud af magnesium - man kan fx prøve det af en uges tid og se om man mærker forandring kom bare lige til at tænke på det
Tak det må jeg prøve. Men er det ikk i de der gravitamin piller?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeps ..
Har haft kvalme i begge graviditeter .. Ligeså snart jeg skulle i bad og tog dem af , kom kvalmen snigende .. Så det blev hurtige bade jeg tog i mine graviditeter
morethanperfect skriver: Jeps .. Har haft kvalme i begge graviditeter .. Ligeså snart jeg skulle i bad og tog dem af , kom kvalmen snigende .. Så det blev hurtige bade jeg tog i mine graviditeter
Hihi det samme gjorde jeg faktisk idag. Hvor længe havde du kvalme til?
MIWULA skriver: Hihi det samme gjorde jeg faktisk idag. Hvor længe havde du kvalme til?
40 uger begge gange .. Havde sea bands på 24 timer i døgnet , bortset fra når jeg var i bad ..
morethanperfect skriver: 40 uger begge gange .. Havde sea bands på 24 timer i døgnet , bortset fra når jeg var i bad ..
Ej øv det håber jeg ikk jeg har.
MIWULA skriver: Ej øv det håber jeg ikk jeg har.
Nej !
Mon ikke jeg bare var uheldig ..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128