Sea band - hjælper det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2013

Rødhætte

MIWULA skriver:

Hjælper det mod kvalme?

Både ja og nej.. Jeg brugte det, men ved ikke om det bare var tanken om den der hjalp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2013

Hullabullabulla

De virkede her!

Anmeld

23. juli 2013

Mini us

De hjalp ikke så meget. Men fik akupunktur.  Noget der hedder permanåle som er små plastre med en bitte nål i. De blir trykket ned samme sted som sea band sidder og de siddrr der en uge a gangen og de hjalp mig rigtig meget

Anmeld

23. juli 2013

MIWULA

Rødhætte skriver:

Både ja og nej.. Jeg brugte det, men ved ikke om det bare var tanken om den der hjalp

Hehe. Har lige købt dem og har det lidt på samme måde. Indtil nu har jeg da ikk haft så stor en kvalme som jeg plejer og ha i de her dage. Så det kan være det hjælper lidt. Q

Anmeld

23. juli 2013

MIWULA

Mini us skriver:

De hjalp ikke så meget. Men fik akupunktur.  Noget der hedder permanåle som er små plastre med en bitte nål i. De blir trykket ned samme sted som sea band sidder og de siddrr der en uge a gangen og de hjalp mig rigtig meget

Jeg har lige købt dem og indtil videre virker de tror jeg. Hehe

Anmeld

23. juli 2013

dukke

MIWULA skriver:

Hjælper det mod kvalme?

de hjælp ikke på mig

Anmeld

23. juli 2013

MorTilEn2013Dreng

De virkede på ingen måder her.

Anmeld

24. juli 2013

mn

MIWULA skriver:

Haha ja okey. Hvornår købte du dem? Og tror du de stadig har dem?

jeg købte dem i søndags og der stod i reklamen der var begrænset parti, men vi fik da reklamen flere dage inden, så du kan jo prøve at tage ned og se om de stadig har dem, jeg gav 25 kr for dem og de stod inden man gik ind i butikken (bare så du lige ved at de ikke nødvendigvis står indenfor.)

Anmeld

24. juli 2013

BabyMus

Her hjælper de 100% og har dem altid med mig så jeg kan sætte dem på med det samme!

Anmeld

24. juli 2013

lille-fisen

Hejsa

Det her er lidt en sidenote for har ikke prøvet seaband - MEN noget forskning peger på at graviditetskvalme kan være forsaget af magnesium mangel - derfor hjælper for nogle gravide at tage et vitamintilskud af magnesium  - man kan fx prøve det af en uges tid og se om man mærker forandring kom bare lige til at tænke på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.