Sea band - hjælper det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2013

MIWULA

K&S skriver:

De hjalp rigtig meget for mig, jeg havde dem på non-stop de første 4 1/2 måned 

Super. Det er mia der har fortalt mig om dem og de virkede også på hende. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2013

MIWULA

gokkelok skriver:

Skulle gerne være det samme. Jeg arbejder på apotek, og der fik vi at vide, at hvis kunderne ikke fik nogen gavn af dem, kunne man sende dem ind til Sea-band og få pengene igen. 

De virkede ikke på mig, men kender andre som har haft meget glæde af dem.

Okey dejligt. Tak for svar. 

Anmeld

23. juli 2013

MIWULA

Mette N skriver:

jeg har lige købt dem de havde på tilbud i fakta og ca. et minut efter både min kæreste og jeg havde taget dem begge på så kunne vi mærke der skete noget oppe i hovedet (svært at forklare hvad det er). Nu havde jeg godt nok ikke kvalme da jeg prøvede dem men tænker at hvis man allerede kan mærke noget efter et minut, så hvis det virker så er det effektivt tror jeg

Haha ja okey. Hvornår købte du dem? Og tror du de stadig har dem?

Anmeld

23. juli 2013

MIWULA

engodmor skriver:

Her hjalp de overhovedet ikke. 

Gik ind i for at bytte dem igen, men kunne ikke få penge retur, da de havde Været taget i brug. 

Ej øv det er da dårligt. 

Anmeld

23. juli 2013

MIWULA

Flodkilling skriver:

Du kan finde punkterne selv og trykke gratis -det gør jeg på trods af jeg har løbt dem. Trykket selv virker bedre

Hvor henne skal man trykke?

Anmeld

23. juli 2013

Tranebaer

De virkede for mig, da jeg arbejdede på en båd. Men kun på "normale" ture (bliver nemt søsyg). Hvis det blæste meget, var det ikke nok, så hjalp en søsygepille. Men jeg læste vejrudsigten om morgenen, for søsygepillen virker langt bedre, hvis man tager den nogle timer før man sejler. Men okay - det er måske mod graviditetskvalme, du tænker? Så kan du ikke bruge mit svar til meget  

Vil dog tilføje at jeg købte nogle på apoteket og nogle i netto. Og dem fra netto gik i stykker begge to samme dag jeg prøvede dem, hvorimod dem fra apo holder endnu

Anmeld

23. juli 2013

gonefishing

MIWULA skriver:

Hvor henne skal man trykke?

Tror man kan finde det på nettet.
Men ellers så tager du venstre pege og langemand og lægger på højre håndled -helt oppe ved "stregen" , lige midt på ligger der punktet som også bliver trykket ved sea band, og her kan du ekspermentere hvor hårdt der skal trykkes -det må gerne være hårdt.

Anmeld

23. juli 2013

MIWULA

Flodkilling skriver:

Tror man kan finde det på nettet.
Men ellers så tager du venstre pege og langemand og lægger på højre håndled -helt oppe ved "stregen" , lige midt på ligger der punktet som også bliver trykket ved sea band, og her kan du ekspermentere hvor hårdt der skal trykkes -det må gerne være hårdt.

Tak det må jeg prøve. 

Anmeld

23. juli 2013

MIWULA

Tranebaer skriver:

De virkede for mig, da jeg arbejdede på en båd. Men kun på "normale" ture (bliver nemt søsyg). Hvis det blæste meget, var det ikke nok, så hjalp en søsygepille. Men jeg læste vejrudsigten om morgenen, for søsygepillen virker langt bedre, hvis man tager den nogle timer før man sejler. Men okay - det er måske mod graviditetskvalme, du tænker? Så kan du ikke bruge mit svar til meget  

Vil dog tilføje at jeg købte nogle på apoteket og nogle i netto. Og dem fra netto gik i stykker begge to samme dag jeg prøvede dem, hvorimod dem fra apo holder endnu

Ja det er mod kvalme.  Men tak for svaret. 

Anmeld

23. juli 2013

gonefishing

MIWULA skriver:

Tak det må jeg prøve. 

Ellers kender de fleste læger og JM trikket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.