Hun vil passe hele tiden!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2013

EnGodMor

Anonym skriver:

Er lige anonym, hvis nu min svigermor eller kæreste skulle se det!

Nå, men min svigermor vil hele tiden passe vores hund. Og have hende på ferie, selvom jeg går hjemme og hygger mig med hende.
Vi siger nej hver gang, men hun fatter det ikke.
Hvad kan man stille op?

Frygter virkelig når den lille kommer om 3 måneder
For vil hverken have hund eller barn passet af hende, hun har helt andre principper og værdier end vi har...

Hjæææælp!

Det nytter jo ikke  noget0 og bare sige nej hver gang. 

Sig det da som det er, nej vi vil ikke have du passer vores hund, så du skal ikke spørge om det mere.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2013

gædde/gitte

Team Putte skriver:

Hahahaha! Forhåbentlig lyder bebs anderledes end dig så Samson kan formildes

AD EJ!!!!! hahahahahahahah

jeg mente når der kom afbrydelser fra både børn og hund

hahahahahahahahah

Anmeld

23. juli 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Er lige anonym, hvis nu min svigermor eller kæreste skulle se det!

Nå, men min svigermor vil hele tiden passe vores hund. Og have hende på ferie, selvom jeg går hjemme og hygger mig med hende.
Vi siger nej hver gang, men hun fatter det ikke.
Hvad kan man stille op?

Frygter virkelig når den lille kommer om 3 måneder
For vil hverken have hund eller barn passet af hende, hun har helt andre principper og værdier end vi har...

Hjæææælp!

Nu ved jeg ikke hvilken værdier eller principper du taler om, eller hvor grove de er. Men ens barn tager sjældent skade af at blive passet af bedsteforældre der er anderledes end en selv tværdigmod!

Anmeld

23. juli 2013

Team Putte

gædde/gitte skriver:

AD EJ!!!!! hahahahahahahah

jeg mente når der kom afbrydelser fra både børn og hund

hahahahahahahahah

det giver også et helt andet billede hovedet!

Anmeld

23. juli 2013

MortilElias2010

Anonym skriver:

Kæresten og jeg er enige, han siger nej hver gang.
Så ved ikke hvordan man kan få det banket ind i hovedet på hende, når hun ikke fatter et nej. Det bliver bare et helvede når barnet kommer

Så må I uddybe specifikt HVORFOR det er at hun ikke må passe hverken jeres hund eller barn (når den tid kommer) da et nej jo bare kan betyde for hende, ikke idag og ikke som et nej for altid! 

Anmeld

23. juli 2013

Happiness

I starten skal baby jo alligevel ikke passes. Men kan ikke forstå at hun ikke må passe babyen, når denne er stor nok? 

Vi har også langt fra de samme principper og opdragelsesmetoder som vores forældre, men de får da lov at passe alligevel. Det kan vores søn sagens forstå. At man opføre sig forskelligt fra sted til sted. Og han er altså kun 2 Og hvor mormor kommer springende så snart han siger en lyd, så er farmor meget anderledes. Og er også meget hård. Hun forventer bl..a. at han har bordmanér Hvilket jeg ikke mener en på 2 bør have... Men når han er der hjemme, er det hendes regler. Og når han så¨er her, er det vores regler der gælder.

Kan godt forstå det med hunden. Så må I jo sige at I ikke vil have den passet, med mindre I har grund til det. Og der vil I selv spørge om hjælp. Og det samme kan vel værende gældende for baby, indtil denne selv kan spørge efter farmor.

Anmeld

23. juli 2013

Trekløver(:

Det er da helt vildt så mange kvinder herinde på baby.dk, som brokker sig over svigermor. 

Til ts: Det er da helt fint at du ikke vil have din hund og dit barn passet af svigermor, men så må i snakke med hende om hvorfor, så hun selv er klar over det. Det er svært for hende at ændre noget, hun ikke ved irretere dig/jer. 

Derudover lyder din svigermor som en sød dame, der er glad for jeres hund og kommende barn, og som interessere sig..

Kh Malle 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.