Hun vil passe hele tiden!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.061 visninger
26 svar
23 synes godt om
22. juli 2013

Anonym trådstarter

Er lige anonym, hvis nu min svigermor eller kæreste skulle se det!

Nå, men min svigermor vil hele tiden passe vores hund. Og have hende på ferie, selvom jeg går hjemme og hygger mig med hende.
Vi siger nej hver gang, men hun fatter det ikke.
Hvad kan man stille op?

Frygter virkelig når den lille kommer om 3 måneder
For vil hverken have hund eller barn passet af hende, hun har helt andre principper og værdier end vi har...

Hjæææælp!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2013

hesøth

Anonym skriver:

Er lige anonym, hvis nu min svigermor eller kæreste skulle se det!

Nå, men min svigermor vil hele tiden passe vores hund. Og have hende på ferie, selvom jeg går hjemme og hygger mig med hende.
Vi siger nej hver gang, men hun fatter det ikke.
Hvad kan man stille op?

Frygter virkelig når den lille kommer om 3 måneder
For vil hverken have hund eller barn passet af hende, hun har helt andre principper og værdier end vi har...

Hjæææælp!

Så sig dog nej!

Anmeld

22. juli 2013

B&J

øhhh passe jeres hund hele tiden???

hvorfor??

hvad siger kæreste??? hvorfor holde det hemmeligt for kæresten det er jo ham du skal kunne snakke med det her om

Anmeld

22. juli 2013

Ciss

Nu skriver du ikke, hvad de konkrete problemer er, men detteher må du snakke igennem med din kæreste. I sidste ende er det ham, som må tage den ubehagelige snak med hende, og det er sikkert fint med klare linjer og aftaler, så hun ikke konstant maser på jer, og hun ikke selv bliver frustreret, fordi hun hele tiden får nej.

Anmeld

22. juli 2013

Anonym trådstarter

Ciss skriver:

Nu skriver du ikke, hvad de konkrete problemer er, men detteher må du snakke igennem med din kæreste. I sidste ende er det ham, som må tage den ubehagelige snak med hende, og det er sikkert fint med klare linjer og aftaler, så hun ikke konstant maser på jer, og hun ikke selv bliver frustreret, fordi hun hele tiden får nej.

Kæresten og jeg er enige, han siger nej hver gang.
Så ved ikke hvordan man kan få det banket ind i hovedet på hende, når hun ikke fatter et nej. Det bliver bare et helvede når barnet kommer

Anmeld

22. juli 2013

twinny

Hun må godt passe min hund, sig det til hende. Haha

ej du må sige nej for du har det hyggeligt med hunden og det er jo din hund. Hun kan vel få sin egen? 

Anmeld

22. juli 2013

Anonym trådstarter

hesøth skriver:

Så sig dog nej!

Det står der også vi gør. Men hun fatter det ikke, og vi siger også hver gang at der ikke er grund til det.

Anmeld

22. juli 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

øhhh passe jeres hund hele tiden???

hvorfor??

hvad siger kæreste??? hvorfor holde det hemmeligt for kæresten det er jo ham du skal kunne snakke med det her om

Hun vil have hende på ferie, fordi hun/de er så glade for hende. Se de andre svar også..

Anmeld

22. juli 2013

B&J

Anonym skriver:

Hun vil have hende på ferie, fordi hun/de er så glade for hende. Se de andre svar også..

Hvorfor skaffer de sig ikke en hund selv?? jeres hund er jo ikke en baby der bliver passet uden grund

Anmeld

22. juli 2013

Anonym trådstarter

twinny skriver:

Hun må godt passe min hund, sig det til hende. Haha

ej du må sige nej for du har det hyggeligt med hunden og det er jo din hund. Hun kan vel få sin egen? 

Haha
Ja, hvis bare hun så kunne få sin egen, men de må ikke have hund hvor de bor.
Orker ikke hun spørger hver gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.