Anonym skriver:
Er lige anonym, hvis nu min svigermor eller kæreste skulle se det! 
Nå, men min svigermor vil hele tiden passe vores hund. Og have hende på ferie, selvom jeg går hjemme og hygger mig med hende.
Vi siger nej hver gang, men hun fatter det ikke.
Hvad kan man stille op?
Frygter virkelig når den lille kommer om 3 måneder 
For vil hverken have hund eller barn passet af hende, hun har helt andre principper og værdier end vi har...
Hjæææælp!
ha haq hahahahahaha!!
Det vil min svigermor også!
Men det er fordi hun ELSKER ham, som i virkelig ELSKER ham.

Hun går hjemme alene hele tiden(svigerfar arbejder), og jeg kan fandme godt forstå hvis hendes liv er trist, sådan stå op -lave kaffe-vaske tøj-lave kaffe-hente en liter mælk-lave mad-ryde af-gå i seng-hverdag
Hun har aldrig kunne lide dyr, men min dejlige bamse er en hjerteknuser, så begge mine svigerforældre er helt kulleret når vi har ham med

Han bliver passet hos hende ca 2-3 dage om måneden og alle parter elsker det... så kan vi dyrke-hed monkey love uden vovsen gøer

MEN der skal være grænser! Jeg har nogen få regler som de SKAL overholde ellers kommer han der ikke :
-vil ikke at de overfodrer ham
-visse fødevare er forbudt
-de skal be ham tie hvis han gøer (i starten grinede de bare-hold kæft en larmende hund vi fik hjem)
men ellers er der frit slaw... hjemme hos dem må han komme i sofa, gå over alt og tigger ved bordet. men når han er hjemme, så ved han godt at der er andre regler. og det elsker han os ikke mindre for

Jeg havde i starten en lille snert af jalouxi, fordi jeg godt kunne se at han hverdag er sjovere når han er hos dem...og når så de fortalte hvad han gjorde og hvad de har lært ham (som var ting jeg havde lært ham) så blev jeg sgu lidt skinsyg.. men det er efterhånden væk, for selv om han indimellem er der en uge af gangen, så er gensynsglæden enorm når vi kommer og han VIL med hjem