Avent sutteflakser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2009

KarinaIda

Diana... skriver:

Hej Piger

Er der nogen af jer der bruger avent sutteflasker og hvad er jeres erfaring med dem?

Jeg har 10 af dem og hver en af dem er utætte eller os gør vi noget forkert   De ikke købt på samme til så det ville da være mærkeligt at det var en produkt fejl. 

Vi skal skruge låget på flere gange før det ikke fosser ud af dem.

Andre der har problemer med dem eller ved hvad jeg gør galt?

Knus Diana

Jeg har nøjagtig samme problem som dig med mine avent flasker, og er så træt af det.... Den ene billig flaske jeg har som jeg har givet 40 kr for i føtex, er den bedste jeg har.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Jeg har kun brugt AVENT sutteflasker og jeg har aldrig haft problemer med dem. Luka supplerede jeg med MME fra fødslen og Lina har som du ved først fået flaske, da hun var 3 mdr.

Jeg tror måske, at du ikke får samlet dem rigtigt - det er mit eneste bud.

Knus
Katja

Anmeld

10. august 2009

lonemus

Jeg har altid kun brugt Avent - både pumpe, sutteflasker og sutter. Jeg har ALDRIG haft problemer med noget af det, men været rigtig glad for det hele!

Lone

Anmeld

14. august 2009

Diana...

KarinaIda skriver:

Jeg har nøjagtig samme problem som dig med mine avent flasker, og er så træt af det.... Den ene billig flaske jeg har som jeg har givet 40 kr for i føtex, er den bedste jeg har.

Jeg har faktisk ikke problemer mere jeg begynd at lade dem tørre helt inden jeg samler dem og nu der ikke noget mere.

Anmeld

14. august 2009

cille22

vi har også kun erfaring med AVENT og det er kun positiv erfaring...

Man skal bare tjekke at sutte-dutten er trukket helt frem, det har noget med den ventil der er i, så de skulle forbygge luft i maven.
Men de kan godt drille lidt, så sent som den anden dag, ja der sejlede barnevognen i vand fordi jeg ikke lige havde lukket den ordentligt UPS

Hilsen cecilie og 3 skønne unger

Anmeld

14. august 2009

mariamiss6

hej jeg har også AVENT, vi fandt ud af at skrue låget baglæns et hak først, og SÅ skrue det på, så virker det altså......

Anmeld

15. september 2009

magorit

Diana... skriver:

Hej Piger

Er der nogen af jer der bruger avent sutteflasker og hvad er jeres erfaring med dem?

Jeg har 10 af dem og hver en af dem er utætte eller os gør vi noget forkert   De ikke købt på samme til så det ville da være mærkeligt at det var en produkt fejl. 

Vi skal skruge låget på flere gange før det ikke fosser ud af dem.

Andre der har problemer med dem eller ved hvad jeg gør galt?

Knus Diana

vi har også brut avent,og havde et ligende problem
men tror det var fordi vi skruede dem skævt på de blev utætte

Anmeld

22. september 2009

thellep

Jeg har været super glad for avent til mit første barn, og regner også med at skulle bruge dem til nr.2.

Jeg har overhovedet ikke haft problemer, men det har min mand til gengæld... ham fik aldrig sat sutten ordentligt på og derved opstod problemet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.