Avent sutteflakser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2009

Ni-ko-li-ne

vi brugte Avent, men det duede ikke her.... Nikoline fik næsten kolik af dem.... det forsvandt da vi gik over til MAM flasker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2009

Vingummien

Vi har også avent og vi har ik haft problemer med dem, kun hvis vi ik lige har fået sat sutte hovedt rigtig. Tjek at der ik er kommet en dråbe vand el sådan imellem suttehovedt og den runde hvide ring.
Selvom de ik er købt samme tid kan det jo godt være en fejl.
vi har i hvert fald aldrig haft problemer med dem.

Men tror også man har forskellige erfaringer omkring sådan noget, hvis jeg fik en af de billige ville jeg brokke mig helt vildt hehe

Anmeld

12. juli 2009

Ni-ko-li-ne

suanne85 skriver:

Vi har også avent og vi har ik haft problemer med dem, kun hvis vi ik lige har fået sat sutte hovedt rigtig. Tjek at der ik er kommet en dråbe vand el sådan imellem suttehovedt og den runde hvide ring.
Selvom de ik er købt samme tid kan det jo godt være en fejl.
vi har i hvert fald aldrig haft problemer med dem.

Men tror også man har forskellige erfaringer omkring sådan noget, hvis jeg fik en af de billige ville jeg brokke mig helt vildt hehe

faktisk så koster MAM 51,75 kr pr flaske så det er ikke ret meget mindre end Avent :0)

Anmeld

12. juli 2009

Vingummien

ka-ri-na skriver:

faktisk så koster MAM 51,75 kr pr flaske så det er ikke ret meget mindre end Avent :0)

Nej, det har jeg godt nok set, nu tænkte jeg på dem hvor suttehovedt er brunlig, de helt billige.
Emil vil ik have mam sutterne så vi prøvede aldrig flaskerne, og avent flaskerne tog han bare imod med det samme, vi har så altid være et nr bagud i suttehoved. han er 11 mdr nu og bruger stadig det suttehoved til 3 mdr

Anmeld

12. juli 2009

Ni-ko-li-ne

suanne85 skriver:

Nej, det har jeg godt nok set, nu tænkte jeg på dem hvor suttehovedt er brunlig, de helt billige.
Emil vil ik have mam sutterne så vi prøvede aldrig flaskerne, og avent flaskerne tog han bare imod med det samme, vi har så altid være et nr bagud i suttehoved. han er 11 mdr nu og bruger stadig det suttehoved til 3 mdr

mht. suttehovederne fik jeg læst mig frem til at man kan bruge nr. 2 hele perioden hvis man også ammer og ellers er nr. 3 sidste station.... med mindre der skal tyk vælling i.... så skal man bruge den med slids :0)

nej de der helt billige tror jeg heller ikke jeg kommer over ens med... men det er naturligvis langt bedre end ingenting hvis det virker :0)

Anmeld

12. juli 2009

Sweet1978

Til Nadia i sin tid havde vi bare alle mulige billige og det var fint. Men her til Danielle havde jeg forelsket mig i Avent og da jeg så også fik en i startpakkerne var det bare dem jeg købte/fortsatte med (for havde også økonomi til at det sagtens kunne blive dem) da behovet meldte sig. Jeg har kun gode erfaringer med dem. Og i den tid hun boede hos mine forældre var der heller ikke problemmer med dem og vi gør da sikkert ikke tingene ens. Har ingen gode forslag, men vil bare lige sige  til Avent herfra, men bestemt heller intet negativt om andre mærker.

Anmeld

13. juli 2009

starsofheaven

her har vi goså brugt avent, men havde dog også nogle problemer med de var utætte hvilket de så ikke var er galligevel.. men er glade for dem!

Anmeld

13. juli 2009

Anja

Vi har altid brugt Avent og er rigtigt tilfredse med dem.

Det med at de drypper er jeg 100% sikker på er fordi de ikke samles ordentligt. Vi oplevede det nemlig nogle gange med den ældste og vupti, så fik vi styr på at få dem samlet ordentligt og har ikke oplevet problemet de sidste 2 år. Tror det er vigtigt at sutten og den runde-skrue-dims ikke er fugtig når den samles.

Anmeld

13. juli 2009

SaNiNa

Diana... skriver:

De sidder rigtig hmm tror måske bare ikke jeg får skruget hård nok på måske slappe mig.

Ammer du ikk?

Knus til dig

jo ammer nu, men det hele gik i står efter aks, så måtte kæmpe for at få det til at fungere så den første uge fik han flaske hvergang efter han hvade ligget til. nu har han ikke fået flaske en uge, da jeg r begynd at kunne ammer om natten osse, da smerter fortager sig stille og rolig.

Anmeld

13. juli 2009

Vingummien

ka-ri-na skriver:

mht. suttehovederne fik jeg læst mig frem til at man kan bruge nr. 2 hele perioden hvis man også ammer og ellers er nr. 3 sidste station.... med mindre der skal tyk vælling i.... så skal man bruge den med slids :0)

nej de der helt billige tror jeg heller ikke jeg kommer over ens med... men det er naturligvis langt bedre end ingenting hvis det virker :0)

Ja det er nok helt rigtig, kender nogle der har en pige der er hen af samme alder som Emil og de købte nr 3 som der står på pakken og mælken løb jo nærmest ned i munden på hende, syntes det var synd, vi brugte nr 1 i lang tid indtil jeg ik ammede mere fordi så virkede det ik nemmere for ham at få mad hvis Frank lige skulle give en flaske hvis jeg lige sku have en pause.

Syntes de er uappetitlig de brune, ved godt jeg er sart hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.