Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Diana... skriver:Hej PigerEr der nogen af jer der bruger avent sutteflasker og hvad er jeres erfaring med dem?Jeg har 10 af dem og hver en af dem er utætte eller os gør vi noget forkert De ikke købt på samme til så det ville da være mærkeligt at det var en produkt fejl. Vi skal skruge låget på flere gange før det ikke fosser ud af dem.Andre der har problemer med dem eller ved hvad jeg gør galt?Knus Diana
Mormilla skriver:Jeg har været meget glad for avent. Havde os lidt problemer med dem i starten. Men jeg rykkede hårdt i sutten og skrugede den hårdt på flasken. Så var der ikke noget med dem
Diana... skriver:hmm det kan da godt være vi ikke skrugere dem hård nok på for dutten hiver vi os i.
Sanne skriver:Vi har avent sutteflasker og har slet ikke nogle problemer med dem... men hvis sutterne ikke sider rigtig kan de godt dryppe lidt.
Ayasmor skriver:jeg har også avent.. og samme problemer med dem.. jeg skruer, og trækker og det hjælper også.. NOGLE gange.. aner ikke lige hvad jeg ellers kan gøre.. men jeg synes ikke de er noget specielt. og slet ikke til den pris
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128