Avent sutteflakser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.587 visninger
27 svar
0 synes godt om
12. juli 2009

Diana...

Hej Piger

Er der nogen af jer der bruger avent sutteflasker og hvad er jeres erfaring med dem?

Jeg har 10 af dem og hver en af dem er utætte eller os gør vi noget forkert   De ikke købt på samme til så det ville da være mærkeligt at det var en produkt fejl. 

Vi skal skruge låget på flere gange før det ikke fosser ud af dem.

Andre der har problemer med dem eller ved hvad jeg gør galt?

Knus Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2009

Mormilla

Jeg har været meget glad for avent. Havde os lidt problemer med dem i starten. Men jeg rykkede hårdt i sutten og skrugede den hårdt på flasken. Så var der ikke noget med dem

Anmeld

12. juli 2009

Plysbjørnen

Diana... skriver:

Hej Piger

Er der nogen af jer der bruger avent sutteflasker og hvad er jeres erfaring med dem?

Jeg har 10 af dem og hver en af dem er utætte eller os gør vi noget forkert   De ikke købt på samme til så det ville da være mærkeligt at det var en produkt fejl. 

Knus Diana

Det har nok noget at gøre med at suttehovedet ikke sidder helt korrekt... hvis du kigger inden i hætten inden du sætter den på burde du kunne se om det sidder korrekt...

Anmeld

12. juli 2009

Diana...

Mormilla skriver:

Jeg har været meget glad for avent. Havde os lidt problemer med dem i starten. Men jeg rykkede hårdt i sutten og skrugede den hårdt på flasken. Så var der ikke noget med dem

hmm det kan da godt være vi ikke skrugere dem hård nok på for dutten hiver vi os i. 

Anmeld

12. juli 2009

Mormilla

Diana... skriver:

hmm det kan da godt være vi ikke skrugere dem hård nok på for dutten hiver vi os i. 

Håber at det hjælper

Anmeld

12. juli 2009

SaNiNa

Diana... skriver:

Hej Piger

Knus Diana

Vi har avent sutteflasker og har slet ikke nogle problemer med dem... men hvis sutterne ikke sider rigtig kan de godt dryppe lidt.

Anmeld

12. juli 2009

Diana...

Sanne skriver:

Vi har avent sutteflasker og har slet ikke nogle problemer med dem... men hvis sutterne ikke sider rigtig kan de godt dryppe lidt.

De sidder rigtig hmm tror måske bare ikke jeg får skruget hård nok på måske slappe mig.

Ammer du ikk?

Knus til dig

Anmeld

12. juli 2009

Ayasmor

jeg har også avent.. og samme problemer med dem.. jeg skruer, og trækker og det hjælper også.. NOGLE gange.. aner ikke lige hvad jeg ellers kan gøre.. men jeg synes ikke de er noget specielt. og slet ikke til den pris

Anmeld

12. juli 2009

Diana...

Ayasmor skriver:

jeg har også avent.. og samme problemer med dem.. jeg skruer, og trækker og det hjælper også.. NOGLE gange.. aner ikke lige hvad jeg ellers kan gøre.. men jeg synes ikke de er noget specielt. og slet ikke til den pris

Nej Lige præcis sådan er det os her jeg synes heller ikke jeg laver andet end at skruge og trække 

Anmeld

12. juli 2009

Rose

Sjovt at se at andre end mig har det sådan lidt så som så med Avent sutteflaskerne. De er møjdyre og mine er altså også utætte. Jeg har 5 stk. som jeg egentlig nærmest undgår og så har jeg 2 billig-modeller købt i Bilka som hedder MAM, og de er super cool

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.