25+0 Dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2013

BigHope13

emmagirl skriver:

Det er da bare dejligt Synes nogle gange det er svært at have så sød en tand som mig....men det har jeg altid - også når jeg ikke er gravid  

Ind til videre har jeg kæmpet mest med trangen til det salte fast foods mad
Har altid elsket chokolade, men tidligt i graviditeten fik jeg kvalme og kastede op ved at spise og blot tanken gjorde mig skidt så nu har jeg "bare" bildt mig selv ind jeg ikke kan li chokolade mere Haha,
men søde du havde jeg en krop som din tror jeg at jeg ville give mere efter for den søde tand end jeg tør nu
Ved jo der står en stor kamp med vægttab for døren når jeg har født og kommet godt i gang med amningen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2013

mommy1991

BigHope13 skriver:

Ind til videre har jeg kæmpet mest med trangen til det salte fast foods mad
Har altid elsket chokolade, men tidligt i graviditeten fik jeg kvalme og kastede op ved at spise og blot tanken gjorde mig skidt så nu har jeg "bare" bildt mig selv ind jeg ikke kan li chokolade mere Haha,
men søde du havde jeg en krop som din tror jeg at jeg ville give mere efter for den søde tand end jeg tør nu
Ved jo der står en stor kamp med vægttab for døren når jeg har født og kommet godt i gang med amningen.

Jeg har taget omkring 16 kg på nu og intet af det er synlige væskeophobninger, så jeg tror bestemt også jeg har nogle overflødige kilo at skulle af med når jeg har født. Ved ikke om du så min tråd for et par uger siden med alle de centimeter der er kommet på ekstra? Jeg siger ikke at jeg er overvægtig eller noget, men tror for at være ærlig, at langt de fleste kommer til at kæmpe med lidt ekstra kilo når de har født Men det må man jo bare tage med  

Anmeld

23. juli 2013

BigHope13

emmagirl skriver:

Depå

Jeg har taget omkring 16 kg på nu og intet af det er synlige væskeophobninger, så jeg tror bestemt også jeg har nogle overflødige kilo at skulle af med når jeg har født. Ved ikke om du så min tråd for et par uger siden med alle de centimeter der er kommet på ekstra? Jeg siger ikke at jeg er overvægtig eller noget, men tror for at være ærlig, at langt de fleste kommer til at kæmpe med lidt ekstra kilo når de har født Men det må man jo bare tage med  

Du er da sådan en sporty type så er sikker på du nok skal komme af med de fleste kg ret nemt.
Nej den har jeg ikke ligge set

ja langt de fleste kan nok se forskel på deres krop efter en graviditet ogfødsel og der vil altid være nogle hvor de sidste kg bare ikke vil forlade kroppen igen.
Krydser for at vi bliver nogen af de heldige som tåber sig via amning

Anmeld

23. juli 2013

mommy1991

BigHope13 skriver:

Du er da sådan en sporty type så er sikker på du nok skal komme af med de fleste kg ret nemt.
Nej den har jeg ikke ligge set

ja langt de fleste kan nok se forskel på deres krop efter en graviditet ogfødsel og der vil altid være nogle hvor de sidste kg bare ikke vil forlade kroppen igen.
Krydser for at vi bliver nogen af de heldige som tåber sig via amning

Men man ved jo ikke hvor meget tid der bliver til sport, når lillemanden kommer  

Hehe, ja forhåbentlig tager amningen nogle af de værste kilo Man har vel lov at håbe! 

Anmeld

23. juli 2013

BigHope13

emmagirl skriver:

Men man ved jo ikke hvor meget tid der bliver til sport, når lillemanden kommer  

Hehe, ja forhåbentlig tager amningen nogle af de værste kilo Man har vel lov at håbe! 

Der er nok ikke for meget tid eller overskud den første tid
og fred være med det. vi skal nok få kiloerne af på en eller anden måde på et eller andet tidspunkt

Anmeld

23. juli 2013

mommy1991

BigHope13 skriver:

Der er nok ikke for meget tid eller overskud den første tid
og fred være med det. vi skal nok få kiloerne af på en eller anden måde på et eller andet tidspunkt

Lige præcis og jeg tror vores mænd elsker os alligevel.. Det håber jeg i hvertfald! 

Anmeld

23. juli 2013

BigHope13

emmagirl skriver:

Lige præcis og jeg tror vores mænd elsker os alligevel.. Det håber jeg i hvertfald! 

Det jeg ikke itvivl om de gør de elsker nok guldet der kommer ud lige så meget som vi selv gør.

Anmeld

25. juli 2013

Miss-86

Ihh, såå flot din mave er

Anmeld

25. juli 2013

BigHope13

Miss-86 skriver:

tusinIhh, såå flot din mave er

Åhh tusind tak søde du jeg nyder også den og indholdet ubeskrivelig meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.