25+0 Dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.397 visninger
48 svar
45 synes godt om
21. juli 2013

BigHope13

også denne uge er bare fløjet afsted, og bettemanden holder en vældig fest inde i maven hver eneste dag, dog mest i aften/nattetimerne

er begyndt at opleve en sult om natten, men er altså for doven til at stå op og få noget at spise er der andre der har oplevet voldsom natte sult??, og stod i op for at spise??

synes selv maven er vokset enormt meget de sidste par dage, ligner en oppustet ballon, men føler mig på ingen måde oppustet

i får lige en masse billeder,
først et af maven 24+4 , mit fine pepsi bord
og så resten fra i går 25+0
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2013

Flødebollen

BigHope13 skriver:

også denne uge er bare fløjet afsted, og bettemanden holder en vældig fest inde i maven hver eneste dag, dog mest i aften/nattetimerne

er begyndt at opleve en sult om natten, men er altså for doven til at stå op og få noget at spise er der andre der har oplevet voldsom natte sult??, og stod i op for at spise??

synes selv maven er vokset enormt meget de sidste par dage, ligner en oppustet ballon, men føler mig på ingen måde oppustet

Super smuk babyhule

er slet ikke misundelig

Anmeld

21. juli 2013

FrkZier

BigHope13 skriver:

hvor du fin - har lidt svært ved at forstå du allerede er 25+

er vild med pepsi-billedet

Anmeld

21. juli 2013

BigHope13

Kathepige skriver:

Super smuk babyhule

er slet ikke misundelig

tusind tak

Anmeld

21. juli 2013

BigHope13

FrkZier skriver:

hvor du fin - har lidt svært ved at forstå du allerede er 25+

er vild med pepsi-billedet

så vi to hehe men hvor er det skønt at føle tiden bare flyver stærkt når man går og længes efter at nå målet i november. Men lur mig om de lange dage/uger ikke også nok skal hale ind på mig

hihi ja synes også det var lidt skægt, det godt med et lille ekstra sofa bord når nu der så langt ind til det rigtige bord haha

Anmeld

21. juli 2013

Lykke:)

Hvor er du altså bare fin! Og sikke en flot mave

Jeg er også ekstremt sulten om natten! Men står ikke op

Anmeld

21. juli 2013

FrkZier

BigHope13 skriver:

så vi to hehe men hvor er det skønt at føle tiden bare flyver stærkt når man går og længes efter at nå målet i november. Men lur mig om de lange dage/uger ikke også nok skal hale ind på mig

hihi ja synes også det var lidt skægt, det godt med et lille ekstra sofa bord når nu der så langt ind til det rigtige bord haha

jeg synes at tiden fra 20+ og frem til 34+ gik hurtig og derefter sneeeeeeeeeeeeeglede tiden sig afsted

hihii ja det jo lige det

Anmeld

21. juli 2013

BigHope13

Lykke:) skriver:

Hvor er du altså bare fin! Og sikke en flot mave

Jeg er også ekstremt sulten om natten! Men står ikke op

tusind tak

åh godt at høre det ikke kun er mig, jeg er simpelthen for stædig og doven til at stå op og spise, og falder da heldigvis ret hurtigt hen i søvnen igen.

Anmeld

21. juli 2013

BigHope13

FrkZier skriver:

jeg synes at tiden fra 20+ og frem til 34+ gik hurtig og derefter sneeeeeeeeeeeeeglede tiden sig afsted

hihii ja det jo lige det

ja tænkte det nok, og forventer også at den langsomlige tid indhenter mig så nu nyder jeg bare at tiden indtil videre er fløjet afsted

Anmeld

21. juli 2013

Lykke:)

BigHope13 skriver:

tusind tak

åh godt at høre det ikke kun er mig, jeg er simpelthen for stædig og doven til at stå op og spise, og falder da heldigvis ret hurtigt hen i søvnen igen.

Det gør jeg også! Heldigvis NÆGTER at stå op om natten før bebs er her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.