25+0 Dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2013

Louise H.

Hvor er din mave fin

Jeg var nattespiser spiste som regel et stykke brød inden sengetid og så stod jeg op om natten og spiste noget frugt eller chokolade :i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2013

BigHope13

Lykke:) skriver:

Det gør jeg også! Heldigvis NÆGTER at stå op om natten før bebs er her

Nemlig Hehe
synes det hårdt nok at bebsen forlanger jeg skal på wc midt om natten

Anmeld

21. juli 2013

BigHope13

Louise <3 Isabella skriver:

TusinHvor er din mave fin

Jeg var nattespiser spiste som regel et stykke brød inden sengetid og så stod jeg op om natten og spiste noget frugt eller chokolade :i

Tusind tak
Hihi jeg spiser så også gerne inden jeg går i seng men så jeg altså bare for doven til at stå op igen med mindre jeg skulle på wc

Anmeld

21. juli 2013

Louise H.

BigHope13 skriver:

Tusind tak
Hihi jeg spiser så også gerne inden jeg går i seng men så jeg altså bare for doven til at stå op igen med mindre jeg skulle på wc

Det var altid når jeg var oppe på toilet alligevel :p var oppe ca 3-5 gange om natten xD

Anmeld

21. juli 2013

BigHope13

Louise <3 Isabella skriver:

HelHeh

Det var altid når jeg var oppe på toilet alligevel :p var oppe ca 3-5 gange om natten xD

Hehe Pyha, kan heldigvis nøjes med max 2 gange indtil videre.

Anmeld

21. juli 2013

Clisolka

BigHope13 skriver:

også denne uge er bare fløjet afsted, og bettemanden holder en vældig fest inde i maven hver eneste dag, dog mest i aften/nattetimerne

er begyndt at opleve en sult om natten, men er altså for doven til at stå op og få noget at spise er der andre der har oplevet voldsom natte sult??, og stod i op for at spise??

synes selv maven er vokset enormt meget de sidste par dage, ligner en oppustet ballon, men føler mig på ingen måde oppustet

i får lige en masse billeder,
først et af maven 24+4 , mit fine pepsi bord
og så resten fra i går 25+0

Hvor er det en smuk babymave 

Kender ikke til at være sulten om natten - endnu, men må heller ikke spise medmindre mit blodsukker er lavt, og det er det aldrig om natten :-D

Anmeld

21. juli 2013

christina92

BigHope13 skriver:

også denne uge er bare fløjet afsted, og bettemanden holder en vældig fest inde i maven hver eneste dag, dog mest i aften/nattetimerne

er begyndt at opleve en sult om natten, men er altså for doven til at stå op og få noget at spise er der andre der har oplevet voldsom natte sult??, og stod i op for at spise??

synes selv maven er vokset enormt meget de sidste par dage, ligner en oppustet ballon, men føler mig på ingen måde oppustet

LÆKKER Mave!!!

Anmeld

21. juli 2013

BigHope13

Babymor2010 skriver:

Hvor er det en smuk babymave 

Kender ikke til at være sulten om natten - endnu, men må heller ikke spise medmindre mit blodsukker er lavt, og det er det aldrig om natten :-D

Tusind tak

Jeg håber også det går over snart igen det da dybt frustrerende at vågne af sult Hehe

Anmeld

21. juli 2013

BigHope13

christina92 skriver:

LÆKKER Mave!!!

Åh tusind tak

Anmeld

21. juli 2013

Sabone

BigHope13 skriver:

Smukke pige!! 

Fedt med maven som bord! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.