Hvornår mærkede i baby sparke...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2013

Mother-love

Millea skriver:

Hvilken uge? Hvilke nr. barn 1, 2 osv?

Og hvordan lå/ligger jeres moderkage? foranliggende eller?

Jeg er selv i uge 17, og glæder mig sådan til at mærke den lille sparke.. Det har jeg dog tilgode.. Hvornår mærkede i liv første gang? 

Ved Isabella som er min første mærkede jeg spark hver dag fra 15+5.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2013

Monski

Millea skriver:

Det passer da meget godt (ud fra hvad jeg har læst mig frem til) at du kan mærke liv allerede nu..  FEDT!

Og HEY.. Så kan du også temin i januar?

Åh så er det nok vores lille bebs
Ja jeg har D. 16 januar, så endnu en vinterbaby - fødte Anthon D. 16 december. Har du også i januar?

Jeg glæder mig helt vildt meget, tiden må bare gerne gå liiiiidt hurtigere

Anmeld

19. juli 2013

Lotus86

Jeg mærkede først Valdemar i 21. uge, det var spark, mærkede aldrig noget til bobler eller andet. Denne gang mærkede begyndte jeg at mærke hende i 19. uge

Anmeld

19. juli 2013

Masig

Jeg var 16+5 da jeg mærkede liv første gang med første (og foreløbig eneste) barn...

Anmeld

19. juli 2013

-Milla-

Jeg mærkede bobler i uge 15 og lidt tydeligere spark i uge 17.

Anmeld

20. juli 2013

Millea

Monski skriver:

Åh så er det nok vores lille bebs
Ja jeg har D. 16 januar, så endnu en vinterbaby - fødte Anthon D. 16 december. Har du også i januar?

Jeg glæder mig helt vildt meget, tiden må bare gerne gå liiiiidt hurtigere

Vinterbørn er de bedste.. 

Jeg har termin 1/1-14 - meeen håber lidt at gå over tid.. bare lidt.. Mere for at den lille ikke skal holde jul/nytår og fødselsdag på en uge.. 

Og JA, jeg syntes simpelthen at tiden går så langsomt... Kom nu vinter og koldt vejr 

Anmeld

20. juli 2013

Millea

Lotus86 skriver:

Jeg mærkede først Valdemar i 21. uge, det var spark, mærkede aldrig noget til bobler eller andet. Denne gang mærkede begyndte jeg at mærke hende i 19. uge

Ej hvor vildt.. Mærkede du så liv hverdag derefter? 

Og kan du huske om du moderkage lå fortil eller bag? 

Anmeld

20. juli 2013

Monski

Millea skriver:

Vinterbørn er de bedste.. 

Jeg har termin 1/1-14 - meeen håber lidt at gå over tid.. bare lidt.. Mere for at den lille ikke skal holde jul/nytår og fødselsdag på en uge.. 

Og JA, jeg syntes simpelthen at tiden går så langsomt... Kom nu vinter og koldt vejr 

Det kan jeg godt forstå, jeg havde termin D. 10 december med Anthon og jeg gik i panik da jeg begyndte at gå over tid for havde det på samme måde. Men synes faktisk ikke det har været noget problem endnu at Anthon har så tæt på jul andet end at december er en ALT for dyr måned

Ih ja det er altså sjældent at man glæder sig til minus grader og sne .. Og det virker bare såååå langt væk når man vågner op til en dag med 25 grader

Anmeld

20. juli 2013

Millea

Monski skriver:

Det kan jeg godt forstå, jeg havde termin D. 10 december med Anthon og jeg gik i panik da jeg begyndte at gå over tid for havde det på samme måde. Men synes faktisk ikke det har været noget problem endnu at Anthon har så tæt på jul andet end at december er en ALT for dyr måned

Ih ja det er altså sjældent at man glæder sig til minus grader og sne .. Og det virker bare såååå langt væk når man vågner op til en dag med 25 grader

Så jeg kan godt allerede begynde at spare op til jule- og fødselsdagsgaver.. 

Ja, helt ærligt, og jeg skal på starnden i dag.. ihhh... 

Ej, håber at tiden begynder at gå hurtigere på en eller anden måde.. 

Anmeld

20. juli 2013

Lotus86

Millea skriver:

Ej hvor vildt.. Mærkede du så liv hverdag derefter? 

Og kan du huske om du moderkage lå fortil eller bag? 

Ja det gjorde jeg, og min moderkage lå bagtil, det gør den også denne gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.