Endnu et tillæg "Meget mystisk"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2013

Laulund87

Xolia skriver:

Nu er det jo ikke alle som reelt ønsker at en test skal være positiv - eller at det betyder så meget at der ikke kan ventes et par dage.

Men, ja savner en update - om ikke andet så svar på om det hele bare er fake - men synes ikke at hun skal "headhuntes" på denne måde 

Eller måske hun nyder varmen og ikke tænker på alle de utålmodige kvinder der sidder herinde Måske hun er bange for resultatet og trækker den.. Der er da mange muligheder og synes det er fejt bare at sige at det er fake

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2013

Xolia

Laulund87 skriver:

Eller måske hun nyder varmen og ikke tænker på alle de utålmodige kvinder der sidder herinde Måske hun er bange for resultatet og trækker den.. Der er da mange muligheder og synes det er fejt bare at sige at det er fake

Lige præcis 

Anmeld

23. juli 2013

Louise H.

Hold da op, bare fordi ts måske går igennem noget der ikke er noget man ser tit, så er hun fake... Bare fordi hun ikke giver svar asap til en flok nysgerrige kvinder, så er hun fake...
Tænker at hun måske som så mange andre nyder solen.

Det kan være hun har testet, men ikke ønsker at opdatere endnu. Er sikker på hun nok skal skrive når hun har lyst, hvis hun har

Anmeld

24. juli 2013

Anonym trådstarter

Ha ha, man er offline et par dage, og så er man fake, mystisk og andet sjovt....

Nu ligger landet sådan at jeg har testet, og at testen var svagt positiv, så regner med at teste igen om en uges tid!

Nu har det været en ret stor mundfuld at sluge, og jeg må indrømme at min første tanke altså ikke lige var at fare herind og skrive, men få talt med min kæreste og få snakket om hvad vi gør....

Tak til jer der har bakket mig op i mit fravær 

Anmeld

24. juli 2013

grinny

Anonym skriver:

Ha ha, man er offline et par dage, og så er man fake, mystisk og andet sjovt....

Nu ligger landet sådan at jeg har testet, og at testen var svagt positiv, så regner med at teste igen om en uges tid!

Nu har det været en ret stor mundfuld at sluge, og jeg må indrømme at min første tanke altså ikke lige var at fare herind og skrive, men få talt med min kæreste og få snakket om hvad vi gør....

Håber i finder frem til det, der passer jer bedst 

Anmeld

24. juli 2013

Laulund87

Anonym skriver:

Folk skal også bare tage at slappe lidt af!

Spændende med den positive test og godt du skriver at du først tester igen om en uge så folk ikke tror du er fake

Anmeld

24. juli 2013

Swerg

Anonym skriver:

Hej  

jeg var en af dem der troede der var lidt fup i det det må su undskylde mange gange!  

håber det bedste for jer , og glæder mig til flere opdateringer

Anmeld

24. juli 2013

MHB

Uhh hvor spændende med en positiv test. Men skrev du ikke at du havde fået tid hos din læge i denne uge så må h*n jo kunne sige om der er en bebs eller ej, og sørger for at skanne dig så du kan få en ide om hvor langt du i givet fald er henne?! 

Anmeld

24. juli 2013

Findusinde

Beklager min udmelding og min tvivl... Held og lykke med din graviditet. ..

Anmeld

24. juli 2013

Lilje82

Dejligt med en Update :-) Det er da ret spændende,  håber det går som I ønsker det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.