Endnu et tillæg "Meget mystisk"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2013

Mumto3

Anonym skriver:

I har HELT ret i at jeg bare kunne gå ud på toilettet, hvor jeg i øvrigt også havde tænkt mig at udføre min akt uanset hvad
Men hvor skulle jeg gøre af testen bagefter? Opdager han den, og jeg ikke har sagt noget, vil det med det samme se forkert ud, og jeg ønsker på ingen måde at skabe en ubehagelig situation!
Jeg er selv enormt spændt, men jeg agter ikke at handle i spænding på bekostning af den gode stemning der ellers hersker herhjemme!

Tak for , og igen, undskyld hvis i synes jeg trækker tiden - håber det er OK jeg opdaterer alligevel...

Selvfølgelig er det ok! Det er dit liv! Og du skal ikke lade dig styre af hvad nogle spændte/ nysgerrige kvinder herinde synes du skal gøre.

du gør det der er rigtigt for dig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2013

Anonym trådstarter

Mumto3 skriver:

Selvfølgelig er det ok! Det er dit liv! Og du skal ikke lade dig styre af hvad nogle spændte/ nysgerrige kvinder herinde synes du skal gøre.

tusind tak!

Jeg er selv interesseret i at få testet snarest muligt, men jeg vil bare ikke gøre en ellers spændende, nervepirrende ting til en snak om troværdighed og "føren-bag-lyset"...

Anmeld

20. juli 2013

FamilenStorm

Anonym skriver:

Gud hvor sejt, det tror jeg sgu ikke jeg kan! Tør slet ikke...  Hvad testede du så egentlig?

Følte mig også helt som spion på mission.. Lidt sjovt var det..

Den var "heldigvis" negativ.. Vi har lillebror fra januar :-) Så en ny graviditet var ikke lige på tavlen :-)

Anmeld

20. juli 2013

Laulund87

Mumto3 skriver:

Nemlig

Anmeld

20. juli 2013

Lilje82

Hvor spændende 

Anmeld

20. juli 2013

Camille Mørch Andersen

Er ved at sprænges af nysgerighed! - hvad har testen sagt!

Anmeld

20. juli 2013

baby012

Hvad sagde testen ????  

Anmeld

21. juli 2013

Julie F

22. juli 2013

MHB

Har du testet??? Sidder på kanten af stolen :-) 

Anmeld

23. juli 2013

Lilje82

Er der en opdatering? :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.