Endnu et tillæg "Meget mystisk"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.375 visninger
39 svar
118 synes godt om
19. juli 2013

Anonym trådstarter

Halløj!

Status er således:

Jeg har fået købt 2 tests idag, men af hensyn til min kæreste som pt har en del at tumle med tager jeg den ikke før jeg kan gøre det uset  Skulle den være positiv får han det selvfølgelig afvide med det samme, men er den negativ er der ingen grund til at han går og bryder sit hoved med det

Skal nok opdatere når jeg har testet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2013

asff

Anonym skriver:

Halløj!

Status er således:

Jeg har fået købt 2 tests idag, men af hensyn til min kæreste som pt har en del at tumle med tager jeg den ikke før jeg kan gøre det uset  Skulle den være positiv får han det selvfølgelig afvide med det samme, men er den negativ er der ingen grund til at han går og bryder sit hoved med det

Spændende 

Anmeld

19. juli 2013

M (:

Anonym skriver:

Halløj!

Status er således:

for at testen viser det du/I håber på! 

Anmeld

19. juli 2013

Albertsen92

Du kan da gå på toilettet og gøre det, der følger han vel ikke med?

Anmeld

19. juli 2013

MKBP

Profilbillede for MKBP
Anonym skriver:

Halløj!

Status er således:

Fatter ikke at du ikke er ved at sprænges af nysgerrighed ?!? Hvorfor tager du ikke testen og får afklaring ? Som en anden skriver, så går han vel ikke med dig på toilettet ?

//Mette

Anmeld

19. juli 2013

Julie F

Var det mig, var jeg listet ud på toilet og taget den test. Går man lidt i troen om at man måske er gravid, er det rarest at få be- eller afkræftet hurtigst muligt. Det kan også være hvis det viser sig at du ikke er gravid, at din kvalme og symptomer forsvinder fordi man ved hvor meget det kan hænge sammen psykisk.

Anmeld

19. juli 2013

Camilla <3

Venter spændt. 

Anmeld

19. juli 2013

FamilenStorm

Har fulgt med på sidelinien.. Er da lidt spændene :-)
Vil bare sige at det kan lade sig gøre at teste uden at blive opdaget..

Troede jeg var blevet gravid igen, fik købt en test men jeg var ude at handle med min mor, uden hun opdagede det ( vi var på besøg oppe hos hende) fik teste hjemme hos hende uden hun og min mand opdagede noget.. Så med lidt taktik kan det godt lade sig gøre :-) Venter spændt på en Update.. ( og jeg var altså kun 1 dag over tid - kunne ikke engang vente til vi kom hjem til os selv )

Anmeld

19. juli 2013

Anonym trådstarter

I har HELT ret i at jeg bare kunne gå ud på toilettet, hvor jeg i øvrigt også havde tænkt mig at udføre min akt uanset hvad
Men hvor skulle jeg gøre af testen bagefter? Opdager han den, og jeg ikke har sagt noget, vil det med det samme se forkert ud, og jeg ønsker på ingen måde at skabe en ubehagelig situation!
Jeg er selv enormt spændt, men jeg agter ikke at handle i spænding på bekostning af den gode stemning der ellers hersker herhjemme!

Tak for , og igen, undskyld hvis i synes jeg trækker tiden - håber det er OK jeg opdaterer alligevel...

Anmeld

19. juli 2013

Anonym trådstarter

FamilenStorm skriver:

Har fulgt med på sidelinien.. Er da lidt spændene :-)
Vil bare sige at det kan lade sig gøre at teste uden at blive opdaget..

Troede jeg var blevet gravid igen, fik købt en test men jeg var ude at handle med min mor, uden hun opdagede det ( vi var på besøg oppe hos hende) fik teste hjemme hos hende uden hun og min mand opdagede noget.. Så med lidt taktik kan det godt lade sig gøre :-) Venter spændt på en Update.. ( og jeg var altså kun 1 dag over tid - kunne ikke engang vente til vi kom hjem til os selv )

Gud hvor sejt, det tror jeg sgu ikke jeg kan! Tør slet ikke...  Hvad testede du så egentlig?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.