Hvordan gør vi ? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2013

Diana2013

Anonym skriver:

Halløj herinde !!  

Min forlovede og jeg skal giftes om 2 uger, og for 2 uger siden fandt jeg ud af at vi venter os ! Meen det er ikke den eneste store nyhed, det er nemlig .... TRILLINGER !!!! <3 Vi er begge så lykkelige, og vi kan ikke vente med at fortælle familien og vennerne det, men vi vil gøre det til brylluppet, på den mest overraskende måde !

Vi har begge lagt hovederne i blød, men vi ville spørge om der er nogen af her herinde, der har nogle gode ideer til, hvordan man kan gøre det så overraskende, som overhovedet muligt ??  

Håber I vil hjælpe os !!  

Hvad med at lave bryllups kagen om til 3 babyer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2013

Anonym trådstarter

Diana2013 skriver:

Hvad med at lave bryllups kagen om til 3 babyer

Det er desværre forsent, men man kunne jo godt gøre noget med 3 babyer på kagen ! Det er da også en ide vi vil overveje Tak ! 

Anmeld

18. juli 2013

FrkRaarup

Anonym skriver:

Halløj herinde !!  

Min forlovede og jeg skal giftes om 2 uger, og for 2 uger siden fandt jeg ud af at vi venter os ! Meen det er ikke den eneste store nyhed, det er nemlig .... TRILLINGER !!!! <3 Vi er begge så lykkelige, og vi kan ikke vente med at fortælle familien og vennerne det, men vi vil gøre det til brylluppet, på den mest overraskende måde !

Vi har begge lagt hovederne i blød, men vi ville spørge om der er nogen af her herinde, der har nogle gode ideer til, hvordan man kan gøre det så overraskende, som overhovedet muligt ??  

Håber I vil hjælpe os !!  

Var til et bryllup hvor præsten sagde noget med at nu voksede familien også snart. Kan ikke huske det helt præcist.

Vi var nogle der vidste det i forvejen, men hold da op hvor blev der snakket i kirken

Tillykke

Anmeld

18. juli 2013

Anonym trådstarter

FrkRaarup skriver:

Var til et bryllup hvor præsten sagde noget med at nu voksede familien også snart. Kan ikke huske det helt præcist.

Vi var nogle der vidste det i forvejen, men hold da op hvor blev der snakket i kirken

Tillykke

Haha, det lyder også meget godt Og det kommer jo også overraskende  

Anmeld

18. juli 2013

M (:

Ja, det må du nok sige !! Vi kan stadig ikke helt forstå det Vi glæder os så meget til at se deres reaktion, nu skal vi bare prøve at holde det hemmeligt, så vi er er lidt heldige at der kun er 2 uger til brylluppet Nej, det vidste jeg ikke at der var nogen brugere herinde der også havde og venter trillinger Må lige prøve at finde dem, vigende der scannede mig, sagde godt chancen var rigtig lille, så vi er jo bare så lykkelige over at vi skal have 3 fantastiske babyer <3 Nej, vi fistille at vide om det er en- eller tveæggede, tror det er lidt for tidligt  

Brummeline fik naturlige trillinger i marts:  https://www.baby.dk/Users/View.aspx?UserID=6695

Rebecca55 har naturlige trillinger på 1,5 år:  https://www.baby.dk/Users/View.aspx?UserID=12569

Anmeld

19. juli 2013

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Brummeline fik naturlige trillinger i marts:  https://www.baby.dk/Users/View.aspx?UserID=6695

Rebecca55 har naturlige trillinger på 1,5 år:  https://www.baby.dk/Users/View.aspx?UserID=12569

Tak !  

Anmeld

4. august 2013

Anonym trådstarter

NYGIFT ! 

Så kunne hemmeligheden endelig komme frem i lyset... 

Vi valgte, at lave en video med billederoffers vores tid sammen, og lige midt i det hele, kommer der denne tekst "Hej til alle jer derude ! Vi glæder os til at se jer om 9 måneder ! Knus fra os herinde ! "  Der var stille i saldrukneulykke øjeblik, så bliver alle blikke rettet mod min mand og jeg, og så kom spørgsmålene "Er du gravid ?, hvad betyder os ??, Skal I ha' tvillinger ??". Min mand og jeg sidder og kigger på hinanden, så rejser han sig op, og siger "Yes, Line er gravid ! Det har været virkelig svært for os begge, at skulle holde denne nyhed hemmelig for familie og venner, de sidste par uger ! Og der er jo endnu en nyhed, som I sikkerjakampagnen læse står der jo "Fra os herinde". Meeen, der kommer ikke 1, heller ikke 2, men 3 nye familiemedlemmer om 9 måneder !", folk klappede og der kom lylønskninger og kram fra alle. 

Dertil skal det siges, at det var den smukkeste dag i mit liv indtil videre. Hele dagen gik som planlagt, og med de fantastiske overraskelser 

Knusssss herfra 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.