Hvordan gør vi ? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.919 visninger
26 svar
20 synes godt om
18. juli 2013

Anonym trådstarter

Halløj herinde !!  

Min forlovede og jeg skal giftes om 2 uger, og for 2 uger siden fandt jeg ud af at vi venter os ! Meen det er ikke den eneste store nyhed, det er nemlig .... TRILLINGER !!!! <3 Vi er begge så lykkelige, og vi kan ikke vente med at fortælle familien og vennerne det, men vi vil gøre det til brylluppet, på den mest overraskende måde !

Vi har begge lagt hovederne i blød, men vi ville spørge om der er nogen af her herinde, der har nogle gode ideer til, hvordan man kan gøre det så overraskende, som overhovedet muligt ??  

Håber I vil hjælpe os !!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2013

Troldemommi

Anonym skriver:

Halløj herinde !!  

Min forlovede og jeg skal giftes om 2 uger, og for 2 uger siden fandt jeg ud af at vi venter os ! Meen det er ikke den eneste store nyhed, det er nemlig .... TRILLINGER !!!! <3 Vi er begge så lykkelige, og vi kan ikke vente med at fortælle familien og vennerne det, men vi vil gøre det til brylluppet, på den mest overraskende måde !

Vi har begge lagt hovederne i blød, men vi ville spørge om der er nogen af her herinde, der har nogle gode ideer til, hvordan man kan gøre det så overraskende, som overhovedet muligt ??  

Håber I vil hjælpe os !!  

Nej hvor vildt   stort tillykke med det hele

Monica

Anmeld

18. juli 2013

Morgensol

Wauw! Hvor langt er du henne?

Anmeld

18. juli 2013

Kløver

Stort tillykke

Hvad med at lave en lille film i viser jeres gæster eller noget slideshow halløj med billeder, hvor i viser billeder/video fra jeres tid sammen og som overraskelse pludselig deler nyheden om familieforøgelsen, feks billede af testen med tekst, og billede fra scanning

Eller lave en sang fra brude parret til gæsterne igen omhandlende jer og jeres kærlighed og pludselig et vers om familie forøgelsen, evt bede folk vente med at pakke sangen ud til alle er klar og ikke læse forud så opdager folk det først mens de synger, kunne være rigtig sjovt

Anmeld

18. juli 2013

Anonym trådstarter

Morgensol skriver:

Wauw! Hvor langt er du henne?

Jeg er 8 uger plus minus, vi fandt først ud af det for 2-3 uger siden..

Anmeld

18. juli 2013

Chili

Anonym skriver:

Halløj herinde !!  

Håber I vil hjælpe os !!  

Ej hvor sejt! tillykke! med det hele

I kunne måske lave en sjov sketch hvor det indgår i, eller nævne det i talen, eller bruge sutter som pynt, på en eller anden måde

Held og lykke

Anmeld

18. juli 2013

Morgensol

Anonym skriver:

Jeg er 8 uger plus minus, vi fandt først ud af det for 2-3 uger siden..

Imponerende at de har kunne se det allerede. har i ikke nogle billeder fra scanningen i kan lave lidt sjov med?

Anmeld

18. juli 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Stort tillykke

Hvad med at lave en lille film i viser jeres gæster eller noget slideshow halløj med billeder, hvor i viser billeder/video fra jeres tid sammen og som overraskelse pludselig deler nyheden om familieforøgelsen, feks billede af testen med tekst, og billede fra scanning

Eller lave en sang fra brude parret til gæsterne igen omhandlende jer og jeres kærlighed og pludselig et vers om familie forøgelsen, evt bede folk vente med at pakke sangen ud til alle er klar og ikke læse forud så opdager folk det først mens de synger, kunne være rigtig sjovt

Det lyder faktisk ikke som helt dårlig ide ... Min forlovedbahar lige foreslået, at han måske kunne sige det i sin tale, så ville det også komme som en overraskelse ! Men jeg kan urigtig godt lide din ide med film eller slideshow !  

Anmeld

18. juli 2013

Anonym trådstarter

Morgensol skriver:

Imponerende at de har kunne se det allerede. har i ikke nogle billeder fra scanningen i kan lave lidt sjov med?

Ja, havde læst lidt på forhånd om det ... Men til scanningen kunne hun se 3 ... Så forstår hvordan det lyder.

Anmeld

18. juli 2013

Morgensol

Anonym skriver:

Ja, havde læst lidt på forhånd om det ... Men til scanningen kunne hun se 3 ... Så forstår hvordan det lyder.

Men kunne de ik se hvor langt du var henne da du blev scannet? Jeg tænker, siden du skriver 8 uger plus minus?

I kunne måske få lavet kopier af scanningsbillederne til alle gæsterne og lægge under deres tallerkner eller noget i den stil..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.