tinasmor skriver:
Sikken en overraskelse jeres gæster for jer (og selvfølgelig jeres familie). Der er sikkert nogle sider for flerlinge forældre (hvis der er noget der hedder det
) Måske er der nogle gode ideer til hvordan de har sagt det til folk. Men selvfølgelig noget helt specielt når der er 3.
Ved du, at der er to andre brugere her inde med trillinger. Det ene brugers børn må vel være et år nu eller lign? og den anden tror jeg stadigvæk er gravid?
Har du fået af vide(eller googlet) hvad chancen for sådan en trillinge graviditet er. Den må være mega lille når det er hjemmelavede. Ved de om det er en- eller tveægede (eller hvad det nu hedder
)? Eller er det for tidligt at sige endnu? Spændende.. spændende ...
Ja, det må du nok sige !! Vi kan stadig ikke helt forstå det
Vi glæder os så meget til at se deres reaktion, nu skal vi bare prøve at holde det hemmeligt, så vi er er lidt heldige at der kun er 2 uger til brylluppet
Nej, det vidste jeg ikke at der var nogen brugere herinde der også havde og venter trillinger
Må lige prøve at finde dem, vigende der scannede mig, sagde godt chancen var rigtig lille, så vi er jo bare så lykkelige over at vi skal have 3 fantastiske babyer <3 Nej, vi fistille at vide om det er en- eller tveæggede, tror det er lidt for tidligt
Anmeld