Hvordan gør vi ? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2013

Anonym trådstarter

Morgensol skriver:

Men kunne de ik se hvor langt du var henne da du blev scannet? Jeg tænker, siden du skriver 8 uger plus minus?

I kunne måske få lavet kopier af scanningsbillederne til alle gæsterne og lægge under deres tallerkner eller noget i den stil..

Altså jeg er 8 uger henne som jeg skrev, men ser nu at dagen jeg skrev ikke kom med .... 8 uger +5, men hun sagde at hun det med dagene var en lille smulle usikkert.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2013

Kofoed.

Morgensol skriver:

Men kunne de ik se hvor langt du var henne da du blev scannet? Jeg tænker, siden du skriver 8 uger plus minus?

I kunne måske få lavet kopier af scanningsbillederne til alle gæsterne og lægge under deres tallerkner eller noget i den stil..

da jeg blev scannet første gang med mine tvillinger, der var jeg i følge mens 7+3, tvilling a svarede til 7+1, den anden svarede til 7+5, så det er jo nok nået ala det sådan er det nogle gange ved flerlinger.

Anmeld

18. juli 2013

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

da jeg blev scannet første gang med mine tvillinger, der var jeg i følge mens 7+3, tvilling a svarede til 7+1, den anden svarede til 7+5, så det er jo nok nået ala det sådan er det nogle gange ved flerlinger.

Det kan være, nu er det første gaindhegnet er gravid, så der ret ny i alt dette ...  

Anmeld

18. juli 2013

tinasmor

Anonym skriver:

Halløj herinde !!  

Min forlovede og jeg skal giftes om 2 uger, og for 2 uger siden fandt jeg ud af at vi venter os ! Meen det er ikke den eneste store nyhed, det er nemlig .... TRILLINGER !!!! <3 Vi er begge så lykkelige, og vi kan ikke vente med at fortælle familien og vennerne det, men vi vil gøre det til brylluppet, på den mest overraskende måde !

Vi har begge lagt hovederne i blød, men vi ville spørge om der er nogen af her herinde, der har nogle gode ideer til, hvordan man kan gøre det så overraskende, som overhovedet muligt ??  

Håber I vil hjælpe os !!  

Tillykke. Vildt! Er de hjemmelavede, hvis jeg må spørge?

Tillykke også med det forestående bryllup, håber I får en dejlig dag. Godt det allerede er nu i skal gifes og ikke om flere måneder

Anmeld

18. juli 2013

Kofoed.

Anonym skriver:

Det kan være, nu er det første gaindhegnet er gravid, så der ret ny i alt dette ...  

det jo det. men kæmpe tillykke. glæder mig til at læse hvordan det så gik

Anmeld

18. juli 2013

Anonym trådstarter

tinasmor skriver:

Tillykke også med det forestående bryllup, håber I får en dejlig dag. Godt det allerede er nu i skal gifes og ikke om flere måneder

Ja, de er hjemmelavede Det er jeg virkelig også, eller shaver der været et lille problem med brudekjolen, tusind tak !! Vi glæder os ogsturistog meget til dagen  

Anmeld

18. juli 2013

Anonym trådstarter

tinasmor skriver:

Ja, de er hjemmelavede Det er jeg virkelig også, eller shaver der været et lille problem med brudekjolen, tusind tak !! Vi glæder os ogsturistog meget til dagen  

Anmeld

18. juli 2013

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

det jo det. men kæmpe tillykke. glæder mig til at læse hvordan det så gik

Jeg skal ihvertfald nok skrive hvad vi finder på at lave, og hvordan reaktionerne var  

Anmeld

18. juli 2013

tinasmor

Anonym skriver:

Sikken en overraskelse jeres gæster for jer (og selvfølgelig jeres familie). Der er sikkert nogle sider for flerlinge forældre (hvis der er noget der hedder det ) Måske er der nogle gode ideer til hvordan de har sagt det til folk. Men selvfølgelig noget helt specielt når der er 3.

Ved du, at der er to andre brugere her inde med trillinger. Det ene brugers børn må vel være et år nu eller lign? og den anden tror jeg stadigvæk er gravid?

Har du fået af vide(eller googlet) hvad chancen for sådan en trillinge graviditet er. Den må være mega lille når det er hjemmelavede. Ved de om det er en- eller tveægede (eller hvad det nu hedder )? Eller er det for tidligt at sige endnu? Spændende.. spændende ...

Anmeld

18. juli 2013

Anonym trådstarter

tinasmor skriver:

Sikken en overraskelse jeres gæster for jer (og selvfølgelig jeres familie). Der er sikkert nogle sider for flerlinge forældre (hvis der er noget der hedder det ) Måske er der nogle gode ideer til hvordan de har sagt det til folk. Men selvfølgelig noget helt specielt når der er 3.

Ved du, at der er to andre brugere her inde med trillinger. Det ene brugers børn må vel være et år nu eller lign? og den anden tror jeg stadigvæk er gravid?

Har du fået af vide(eller googlet) hvad chancen for sådan en trillinge graviditet er. Den må være mega lille når det er hjemmelavede. Ved de om det er en- eller tveægede (eller hvad det nu hedder )? Eller er det for tidligt at sige endnu? Spændende.. spændende ...

Ja, det må du nok sige !! Vi kan stadig ikke helt forstå det Vi glæder os så meget til at se deres reaktion, nu skal vi bare prøve at holde det hemmeligt, så vi er er lidt heldige at der kun er 2 uger til brylluppet Nej, det vidste jeg ikke at der var nogen brugere herinde der også havde og venter trillinger Må lige prøve at finde dem, vigende der scannede mig, sagde godt chancen var rigtig lille, så vi er jo bare så lykkelige over at vi skal have 3 fantastiske babyer <3 Nej, vi fistille at vide om det er en- eller tveæggede, tror det er lidt for tidligt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.