Afstemning . Lidt klamt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2013

morethanperfect

Sover

Altså , putter i sengen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2013

Flødebollen

Muhmi skriver:

Vi går udenfor og ryger os en smøg sammen og komplimenterer hinanden for vores indsats   Bagefter tisser jeg...

Oh yes!

Endnu engang griner jeg af dine kommentarer

Men vi gør sgu det samme - Haha.. Så snakker vi lige om, hvad der var ekstra godt

Anmeld

19. juli 2013

Rødhætte

Hehe sjov afstemming. Vi nusser lidt, og så går vi begge på toilettet og 'tømmer' efterfulgt af et bad sammen

Anmeld

19. juli 2013

LilleLene

Anonym skriver:

Jeg tænker tit hva andre gør ..

har papir ved sengen, så nogle gange bliver det bare lagt til at opsamle

Men ofte skal jeg også tisse 5 min efter, så der smutter jeg alligevel derud, og så ind og putte med manden igen

Anmeld

19. juli 2013

Muhmi

Oh yes!

Endnu engang griner jeg af dine kommentarer

Men vi gør sgu det samme - Haha.. Så snakker vi lige om, hvad der var ekstra godt

Præcis, man bliver da nødt til lige at få sagt hvad der var godt ved det, så bliver det jo gjort igen  Forhåbentlig  hihihihi

Anmeld

19. juli 2013

Clisolka

Jeg smutter en tur på toilettet og tømmer blæren - jeg er rigtig god til at få blærebetændelse, så det var et tip en læge engang sagde til mig 

Anmeld

19. juli 2013

Newsence

Skynder mig at tage papir og tørre mig, ligger så og putter med manden lidt tid og så på toilet.. Så alle 3 ting faktisk.... Kan bare ikke tisse før der er gået en halv time...

Anmeld

19. juli 2013

FrkZier

vi har altid papir stående ved sengen, når vi er færdig snupper jeg bare lige det til at 'gribe' det værste

derefter går jeg ud og tisser osv og så ind og putte/sove

lige pt bruger vi dog kondom da jeg ikke har fået andet præventation efter fødsel endnu, så der er jo ikke rigtig noget at gribe, så der går jeg bare ud og tisser

Anmeld

19. juli 2013

o1Mutte

Muhmi skriver:

Vi går udenfor og ryger os en smøg sammen og komplimenterer hinanden for vores indsats   Bagefter tisser jeg...

ÅHH elsker bare dine indlæg sidder altid med det største smil

Men ja, det er VIGTIGT at rose hinanden

Anmeld

19. juli 2013

KLN

Anonym skriver:

Jeg hverken skynder mig eller løber. Men som regel som ligger vi lige et par minutter, hvorefter vi begge går på badeværelset. Ham for at vaske dyret og jeg for at tømmes Så putter vi bagefter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.