Afstemning . Lidt klamt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad gør i efter sex med manden :)? ( lidt personligt og grænseoverskridende )

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.855 visninger
37 svar
45 synes godt om
18. juli 2013

Anonym trådstarter

Jeg tænker tit hva andre gør ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2013

Muffinmus

Altså, man SKAL jo gå id og tisse loge efter sex.....der er sindssygt mange bakterier i ens urinrør bagefter, så det skal lige skylles ud. Derfor mange piger løber ind i F.eks blærebetændelse, de glemmer lige den del mon læge gav mig dog grundigt besked for mange år siden

Anmeld

18. juli 2013

(august)

Jeg har stemt toiletbesøg efter. Sådan er det oftest hos os, men der er da heldigvis også plads til nussen og pussen efter indimellem.

Anmeld

18. juli 2013

lycly

Vi bruger lige pt kondom fordi jeg ikke har fået prævention endnu efter fødslen. Men normalt går jeg på toilettet bagefter

Anmeld

18. juli 2013

AnthonsMor

Jeg smutter ud og "tømmer"
For det første kan jeg ikke have den fornemmelse af sæd der render ud, og for det næste er der mange bakterier der skal skylles ud

Anmeld

18. juli 2013

SjeBets

har stemt andet, da jeg ikke gør det samme hver gang, enten en af de tre andre muligheder, men ikke det samme hver gang. Alt efter humør, klokslet og så videre

Anmeld

18. juli 2013

BigHope13

Anonym skriver:

JeJeg tænker tit hva andre gør ..

Jeg har stemt "andet"
jeg bliver nemlig liggende og så venter jeg på manden kommer ind med et lille håndklæde(ellers render det bare ned af benene når jeg rejser mig og det kan jeg bare ikke ha) og så smutter jeg på wc bagefter og tisser og fleste gange også lige under bruseren og skyller under etagen. Jeg har så nemt ved at få blærebetændelse eller svie i skridtet hvis jeg ikke sørger for at få ordentlig gjort rent efter sex.

Anmeld

18. juli 2013

Anonym trådstarter

Spændende svar hvad er bedst hvis man ønsker graviditet ? Er der stadig chance selvom man stormer på wc ?

Anmeld

18. juli 2013

Zelinasmor

Haha. Vi går sammen på toilet. Jeg tisser og så skyller vi os BEGGE 2 

Anmeld

18. juli 2013

Mother-love

Jeg har stemt vi går ud på toilettet og tømmer. Men som regel ligger vi lige lidt og nusser 10-15 min. Hvor vi så skyller os og får tisset af. Og så er det altid spændende hvor meget der ligger i sengen hahahaha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.