Afstemning . Lidt klamt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2013

Muffinmus

Anonym skriver:

Spændende svar hvad er bedst hvis man ønsker graviditet ? Er der stadig chance selvom man stormer på wc ?

Da jeg stod på hovedet og sagde som en kylling og tusinde andre ting...også ligge med måsen oppe, tog det flere år at få nr 1, dog incl en MA.
Da jeg ikke gjorde alt det fis, fik vi nr to på 5 mdr og nr 3 på ca 1,5 mdr.

Så i virkeligheden handler det om hvor stærke sin partners celler er, for de skydes op i vildskab jo, kan de ikke finde vej indenfor kort tid dør de alligevel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2013

Kamulla

Efter sex er det bedst at gå på toilettet og tømme blæren om man skal tisse eller ej, og så vaske sig, da der ellers kan forkomme blærebetændelse :-) 

Anmeld

18. juli 2013

Muhmi

Vi går udenfor og ryger os en smøg sammen og komplimenterer hinanden for vores indsats   Bagefter tisser jeg...

Anmeld

18. juli 2013

Chili

Anonym skriver:

Jeg tænker tit hva andre gør ..

Toilet besøg med det samme, har problemer med nyrerne så lægerne har printet det i panden på mig SÅ mange gange!

Men, da jeg prøvede at blive gravid lå jeg med numsen op i ca 15min, også på toilettet

Anmeld

18. juli 2013

Silas&Mille

Vi bliver liggende i sengen og putter, men har dog et håndklæde ved siden af sengen som lige bliver brugt til aftørring
Også et bad senere eller dagen efter

Anmeld

19. juli 2013

Havre74

Anonym skriver:

Hvor kan man se resultatet af afstemningen`?

Anmeld

19. juli 2013

Mumto3

Havre74 skriver:

Hvor kan man se resultatet af afstemningen`?

Det kan du hvis du selv stemmer

Anmeld

19. juli 2013

Mamalou

Ikke at jeg decideret løber til toilettet, men er da en tur ude at vende umiddelbart efter selv for at tisse og ordne det der skal ordnes, også for  minimere risikoen for blærebetændelse. 

Vh. Louise

Anmeld

19. juli 2013

grinny

Vi gør begge ud og tømmer og skyller sammen og bagefter går vi ind og putter.

Vil gerne lige være "ren" inden der skal puttes 

Anmeld

19. juli 2013

H+S Skjolgborg.

Håndklæde eller 2 med for jeg komme meget så har vi det med hvis vi har sex i sengen .Men normal skal vi ud og tisse og udfor og have en smøg efter lidt puttetid eller første.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.