Ttts

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2013

Anonym trådstarter

Viventerjer skriver:

Det jeg glad for at høre Man er tit tilbøjelig til at høre om alle de "dårlige" fortællinger .. Der skal også være plads til alle de gode, fordi dem er der også en del af

Ønsker jer alt mulig god vind

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2013

twinny

Er der sket mere i sagen?

For det bedste. 

Anmeld

21. august 2013

Viventerjer

Anonym skriver:

Er der nogen der har erfaring med ttts og den laser behandling der kan laves? 

Er i tvillingenetværk med en som har fået 2 dejlige drenge, på trods af meget kritisk ttts

Hvis du venter tvillinger så søg efter tvillingegruppe på facebook, det er en stor forening ( over 1000 medlemmer) af tvillingegravide og forældre, med tvillinger i alle aldre .. Der er helt sikkert mange med personlige erfaringer om ttts, og folk er altid rigtig gode til at besvare på ens spørgsmål

Anmeld

21. august 2013

Viventerjer

Kan se det en gammel tråd, og jeg før har besvaret dig

Noget nyt ??

Anmeld

4. december 2013

MM87

Anonym skriver:

Det er opdaget tidligt (uge 13 imorgen) så vi vil ringe og få tid på rigshospitalet så de kan vurdere det. Vi var i Odense i dag. Men det er kun i kbh de kan udføre den laser som vi lige nu hælder mest til. Problemet er at den først kan udføres i uge 15/16 så spørgsmålet er om de kan holde så længe. Lige nu er der ikke en finger at sidde på hvor godt de har det. De fejler intet og alt fungerer som det skal. Men det kan hurtigt få ned af. 

Så vores idé er at blive scanner hver uge (sagde lægen også i dag vi kunne) for at holde øje med dem indtil laser er muligt,  da det er den største chance for at få dem begge i armene med meget lille (5 procent) risiko for hjerneskade. Den anden mulighed er de kan tømmermænd fostervand og give til den anden gennem hele graviditeten men der er risiko for hjerneskade på 50 procent, så det er helt udelukket fra vores side. 

Hej "anonym"

kan se, at denne tråd er helt fra juli måned.

hvis du stadig har brug for positive historier ang. TTTS er du meget velkommen til at sende mig en mail på:

miemoesgaard@gmail.com 

jeg har selv gennemgået laseroperation på Rigshospitalet pga. TTTS i marts måned i år. Og har den dag i dag to dejlige tvillinge-drenge :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.