Ttts

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2013

Viventerjer

Ja der skulle være 80 procent chance for man kommer hjem med et barn, og 65-70 procent begge overlever. Dog er der 5 procent risiko for hjerneskade hvilket ikke kan tjekkes før efter fødslen. 

Vi fik dommen i dag, og kunne vælge at slå den ene ihjel og have risiko for hjerneskade hos den sidste og ikke sikret overlevelse, eller laser hvor begge eller en kan overleve eller dø og risiko for hjerneskade, eller intet at gøre og have nærmest 100 procent risiko for dødelig udgang. 

Hvordan skal man træffe et sådan valg...... 

Kan klart anbefale denne facebookgruppe for tvillingemødre og tvillingegravide .. Der er iver 1000 medlemmer, og mange af dem har haft kompliceret forløb .. Måske du kan søge lidt støtte der

https://www.facebook.com/groups/Tvillingegruppe/

hvis linket ikke dur, så søg efter tvillingegruppe der er 1162 medlemmer pt  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2013

Anonym trådstarter

Viventerjer skriver:

Hvor er det skrækkeligt for jer Jeg kan fortælle at jeg er i en tvillingegruppe med en som desværre også var igennem det samme som jer.. Hun fik dog laserbehandlingen, og har idag de smukkeste små raske babyer født i uge 33+

Se det er en solstråle historie som går lidt glædes tåre frem mellem alle tre af sorg her til aften. 

TAK! 

Anmeld

18. juli 2013

LinLin

Anonym skriver:

ja hvis vi mister dem, så er det 3 babyer vi mister på lidt over et halvt år. Havde en Ma i februar. 

Føler snart ikke jeg kan mere nu

Føler med dig har selv lige mistet min lille baby (14+4) for 9 dage siden....

Anmeld

18. juli 2013

Viventerjer

Anonym skriver:

Se det er en solstråle historie som går lidt glædes tåre frem mellem alle tre af sorg her til aften. 

TAK! 

Prøv at søge ind i tvillingegruppen jeg har nævnt længere oppe i tråden .. Der altid nogle med svar på alle spørgsmål derinde

Knus herfra

Anmeld

18. juli 2013

Anonym trådstarter

LinLin skriver:

Føler med dig har selv lige mistet min lille baby (14+4) for 9 dage siden....

Ja det Læste jeg, det må være forfærdeligt 

Anmeld

18. juli 2013

Anonym trådstarter

Viventerjer skriver:

Prøv at søge ind i tvillingegruppen jeg har nævnt længere oppe i tråden .. Der altid nogle med svar på alle spørgsmål derinde

Knus herfra

Har lige ansøgt, så håber jeg det kan støtte lidt. 

Anmeld

18. juli 2013

Viventerjer

Anonym skriver:

Har lige ansøgt, så håber jeg det kan støtte lidt. 

jeg er sikker på der er flere der har gennemgået en laseroperation derinde Jeg hedder forresten Natasha Kjær Bjørgren, hvis du vil kunne genkende nogle af mine opslag derinde ... Slet ikke fordi du selv skal vise ansigt .. Mere bare så du ved hvem jeg er

Anmeld

18. juli 2013

Anonym trådstarter

Viventerjer skriver:

jeg er sikker på der er flere der har gennemgået en laseroperation derinde Jeg hedder forresten Natasha Kjær Bjørgren, hvis du vil kunne genkende nogle af mine opslag derinde ... Slet ikke fordi du selv skal vise ansigt .. Mere bare så du ved hvem jeg er

Ja håber på lidt råd

Okay mange tak 

Anmeld

18. juli 2013

Anonym trådstarter

Viventerjer skriver:

Og tak, du fik den første smiley/dmil frem i mig i dag med din hjælp

Anmeld

18. juli 2013

Viventerjer

Anonym skriver:

Og tak, du fik den første smiley/dmil frem i mig i dag med din hjælp

Det jeg glad for at høre Man er tit tilbøjelig til at høre om alle de "dårlige" fortællinger .. Der skal også være plads til alle de gode, fordi dem er der også en del af

Ønsker jer alt mulig god vind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.