Jeg har stemt fuld dosis i 4-7 dage, meen jeg kan ikke huske præcist hvor meget jeg tog og hvad fuld dosis indebærer 
Jeg var desværre så uheldig, at jeg i uge 12+ faldt og slog min skulder af led og det var det værste smertehelvede jeg nogensinde har prøvet!! Og jeg tog panodil efter behov(oftest 2 til natten) i en 7-14 dage efter, dog ikke mere end 4 panodil på en dag, da jeg var meget opmærksom på de skadelige virkninger det kan have..
Meen, man skal jo have søvn for at kunne fungere og restituerere ovenpå en skade eller anden sygdom, og hvis det eneste der kan hjælpe en lidt to ro er et par panodil, så ser jeg ikke noget forkert i det..
Kan lige tilføje at jeg nu er 30+ med lillesøster i maven og min skulder er stadig ikke 100% tilbage til normalen endnu, men det går fremad og jeg går til genoptræning(føler mig så fjollet når jeg sidder og venter med alle de ældre mennesker ovre på genoptræningscenteret 
) og laver øvelser hjemme, og jeg har ikke haft behov for smertestillende i flere måneder nu.. 
Anmeld