Tillæg til tråd "Meget mystisk"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2013

morethanperfect

Snevejr84 skriver:

Jeg synes du er meget rolig omkring det. Jeg var nok selv gået i letter panik

Ja det tænker jeg godt nok også ! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2013

Anonym trådstarter

Line - med 2 boblinger skriver:

Kender godt det der med at være træt og ugidelig..  
Du må hive dig selv i ørene :p

Ja det er noget værre noget, jeg er voldsomt svimmel idag, var lige ved at dejse om da jeg kom ud af badet, så det er sgu nok ikke en gang sikkert jeg tager med i aften!
Jeg må få sovet godt igennem i nat (som om 12 timer ikke burde være nok... ) og så komme afsted i morgen

Anmeld

18. juli 2013

Anonym trådstarter

Snevejr84 skriver:

Jeg synes du er meget rolig omkring det. Jeg var nok selv gået i letter panik

Hm, du får det til at lyde så negativt - synes måske selv at det er en positiv egenskab, at man kan holde hovedet koldt og bevare overblikket
Nu ved du jo ikke hvordan jeg går rundt og rent faktisk har det med det, og fordi jeg ikke skriver "AAAAAAAARGH, HJÆÆÆÆÆLP!!!!!" "JEG TROR JEG DØR!" "ER TOTALT PANISK, HVAD SKAL JEG DOG GØRE!?!?!?!" - er det jo ikke ensbetydende med at jeg ikke handler på det
Jeg har det ikke ret godt med ikke at vide besked, men jeg går også og har det skidt, og nu er faktum således at jeg bor så der er ret langt til nærmeste by og alle mulige andre undskyldninger for ikke at komme afsted, men om jeg tager testen idag, imorgenformigårs eller i morgen kan vel komme ud på et - resultatet vil med stor sandsynlighed være det samme

Og så er jeg af den overbevisning at skulle der ligge en spunk derinde, så har den nok ikke frygteligt godt af at jeg render rundt og er panisk

Anmeld

18. juli 2013

Snevejr84

Det er det ikke, men jeg var gået i panik. For hvis jeg ikke var gravid, hvad så. Men tager hatten af at du er så rolig og glæder mig til at høre nærmer

Anmeld

18. juli 2013

Anonym trådstarter

Snevejr84 skriver:

Det er det ikke, men jeg var gået i panik. For hvis jeg ikke var gravid, hvad så. Men tager hatten af at du er så rolig og glæder mig til at høre nærmer

Specielt det med hvis ikke jeg er gravid, skræmmer mig også - for ja, hvad så? Men jeg har efterhånden været undersøgt så mange gange at det skræmmende nok er blevet almindeligt...!
Tak skal du have, skal nok opdatere

Anmeld

18. juli 2013

Laulund87

Jeg synes det er fint du tager det stille og roligt.. Jeg synes nærmere folk går lidt over gevind i begge dine tråde, altså der er jo ingen der kan se OM du rent faktisk er gravid.

Det er da bare med at komme til læge så hurtigt som muligt og så tage den derfra

Anmeld

19. juli 2013

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Jeg synes det er fint du tager det stille og roligt.. Jeg synes nærmere folk går lidt over gevind i begge dine tråde, altså der er jo ingen der kan se OM du rent faktisk er gravid.

Det er da bare med at komme til læge så hurtigt som muligt og så tage den derfra

Tak for det, så er det ikke bare mig der synes det...
Næh præcis, det kan være noget så basalt som en længerevarende oppustethed - hvorfor den mørke/sorte streg så er kommet ved jeg ikke, men nu må vi se! Jeg har ringet til lægen her til morgen, og jeg har fået en tid i næste uge

Anmeld

19. juli 2013

M (:

Anonym skriver:

Næh præcis, det kan være noget så basalt som en længerevarende oppustethed - hvorfor den mørke/sorte streg så er kommet ved jeg ikke, men nu må vi se! Jeg har ringet til lægen her til morgen, og jeg har fået en tid i næste uge

Du har ikke vovet dig til at tage en test? 

Anmeld

19. juli 2013

asff

Anonym skriver:

Jeg beundre din coolness omkring det! 

Anmeld

23. juli 2013

TinaPina

Noget nyt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.