Tillæg til tråd "Meget mystisk"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.259 visninger
39 svar
39 synes godt om
17. juli 2013

Anonym trådstarter

Hejsa

Jeg skrev herinde igår med billeder af min mave, og et spørgsmål om graviditet uden at kunne teste det/måle det..
Jeg har idag siddet og regnet dage, fra sidste test jeg tog, til hvad der vil være realistisk, og jeg er nået frem til at er jeg gravid, så er jeg et sted mellem 4+0-10+0 uger henne nu!
Mit spørgsmål lyder så på, om jeg burde kunne mærke min livmoder på nuværende tidspunkt??
Jeg er voldsomt i tvivl, planen er at få købt en g-test idag, og tage den som det første i morgen tidlig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2013

asff

Anonym skriver:

Hejsa

Jeg skrev herinde igår med billeder af min mave, og et spørgsmål om graviditet uden at kunne teste det/måle det..
Jeg har idag siddet og regnet dage, fra sidste test jeg tog, til hvad der vil være realistisk, og jeg er nået frem til at er jeg gravid, så er jeg et sted mellem 4+0-10+0 uger henne nu!
Mit spørgsmål lyder så på, om jeg burde kunne mærke min livmoder på nuværende tidspunkt??
Jeg er voldsomt i tvivl, planen er at få købt en g-test idag, og tage den som det første i morgen tidlig!

Naaah, man siger jo, fra ca uge 12 kan man mærke livmoderen

Anmeld

17. juli 2013

Mom

Profilbillede for Mom
Det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde, nogle kan mærke at den er spm en lille hård bold nede ved skambenet.

Jeg syntes personligt at du skal købe en pakke med 2 test, også tage en her til eftermiddag og en imorgen tidligt.

Anmeld

17. juli 2013

lycly

Nej det tror jeg ikke du ville kunne Mener først det er senere.
Men lægen kan mærke det på dig. (så lige i den anden tråd at folk skrev at du skulle få tid til scanning, men det er ikke nødvendigt, lægen kan bare mærke det på dig indvendigt, i hvert fald hvis du er 6+ uger henne)

Anmeld

17. juli 2013

Anonym trådstarter

asff skriver:

Naaah, man siger jo, fra ca uge 12 kan man mærke livmoderen

Okay, ja så giver det mere mening at jeg kun støder på skamben og blærer når jeg trykker rundt, hi hi

Anmeld

17. juli 2013

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde, nogle kan mærke at den er spm en lille hård bold nede ved skambenet.

Jeg syntes personligt at du skal købe en pakke med 2 test, også tage en her til eftermiddag og en imorgen tidligt.

Hm, råder de ikke til at man kun tager dem om morgenen?

Anmeld

17. juli 2013

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Hmm, råder de ikke til at man kun tager dem om morgenen?

Anmeld

17. juli 2013

Anonym trådstarter

LuLy skriver:

Nej det tror jeg ikke du ville kunne Mener først det er senere.
Men lægen kan mærke det på dig. (så lige i den anden tråd at folk skrev at du skulle få tid til scanning, men det er ikke nødvendigt, lægen kan bare mærke det på dig indvendigt, i hvert fald hvis du er 6+ uger henne)

Okay, jamen så må jeg få ringet til min læge i morgen tidlig! Lidt øv, jeg sov lidt over mig til morgen, så nåede ikke telefontiden ml. 8-9... Men må bare sætte 3x vækkeur i morgen tidlig så jeg er sikker på at nå op og få ringet!

Anmeld

17. juli 2013

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Hmm, råder de ikke til at man kun tager dem om morgenen?

Man kan tage en test på alle tider af døgnet :-)

Anmeld

17. juli 2013

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Man kan tage en test på alle tider af døgnet :-)

Ja, selvfølgelig, he he  Tænkte mere om den ville være mere reel med morgenurin?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.